Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2-serie Gran Coupé (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind dat helemaal niet lelijk, integendeel!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Sommige noemen dat ook "karakter", ik ben niet voor of tegen, maar m'n eigen centen zou ik er toch niet aan spenderen

de "oude" coupé 2-deurs is zoveel mooier

Comment

Is commercieel goed geplaatst.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

mercedes heeft er goed aan gedaan de cla 6 cm breder op zijn poten te zetten tov de a, das visueel enorm...bmw had dat met deze ook mss beter gedaan, denk ik

Comment

Heb dit beestje al irl mogen bewonderen en vind dit reuze meevallen. De nieuwe lijnen die BMW aanhoudt zijn wat gewaagder dan voorheen, maar in de tijd met de Bangle ontwerpen hebben we ook zo'n periode gehad. En nu wordt de "Bangle-5" zelfs alom geprezen voor zijn mooie lijnen.

We spreken graag over de grote nieren, maar bekijk het front van de nieuwe Audi's of Volvo's eens, en ze gaan allemaal de weg op van massale fronten.

Meer spijtig vind ik de voorwielaandrijving, maar dat is eerder uit nostalgie. Mijn vrouw rijdt nu een X2 2.0 Fwd en eigenlijk rijdt dat best snedig (zeker in combinatie met m-ophanging). Nog zo'n controversiële auto, zeker qua uitzicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
              Heb dit beestje al irl mogen bewonderen en vind dit reuze meevallen. De nieuwe lijnen die BMW aanhoudt zijn wat gewaagder dan voorheen, maar in de tijd met de Bangle ontwerpen hebben we ook zo'n periode gehad. En nu wordt de "Bangle-5" zelfs alom geprezen voor zijn mooie lijnen.

We spreken graag over de grote nieren, maar bekijk het front van de nieuwe Audi's of Volvo's eens, en ze gaan allemaal de weg op van massale fronten.

Meer spijtig vind ik de voorwielaandrijving, maar dat is eerder uit nostalgie. Mijn vrouw rijdt nu een X2 2.0 Fwd en eigenlijk rijdt dat best snedig (zeker in combinatie met m-ophanging). Nog zo'n controversiële auto, zeker qua uitzicht.
              +1
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Doe die nieren op de neus weg, plak er een Chinese badge op en het design wordt met de grond gelijk gemaakt.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

De 2 GC heeft toch veel betere verhoudingen dan de 1 imo, maar in een modale uitvoering zien ze er echt niet uit.

Je moet al minstens een M pakket nemen om hem een béétje toonbaar te maken.

Comment

Net even op de configurator gezeten, en zo'n 2 kost eigenlijk evenveel als een 3 serie...
                    (zal bij de CLA waarschijnlijk ook wel zijn)

Mijn keus zou toch al rap gemaakt zijn
                    Last edited by MasterC; 26/03/2020, 08:52.

Comment

Persoonlijk vind ik een 3 serie wel de betere keuze,maar eerlijk is eerlijk...de FWD onderstellen van BMW rijden best goed hoor....Zelfs mijn 218i GranTourer bevalt me elke dag
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk Ik rij zelf ook met een nieuwe X1, maar dat kan je toch bezwaarlijk een dynamisch onderstel noemen als je't mij vraagt. Bij BMW is het vaak ofwel té deinerig, of té hard, afhankelijk van het feit of je een M onderstel neemt of niet.

Vergeleken met mijn vorige XC60, heeft de X1 toch een veel minder evenwichtig onderstel.

Comment

Dat snap ik ergens wel,ik heb zowel met BMW als Volvo ervaring en qua onderstel evenwicht is die generatie Volvo's erg goed.
                          Laat ons mss concluderen....Volvo de beste FWD en BMW de beste RWD?
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

ik zou niet weten waarom BMW de RWD is. volledig afhankelijk van wat je zelf verwacht.
                            idem met volvo alf bestz FWD... waarom zou volvo beter zijn dan VW of audi?
                            lets have some more member berries

Comment

Inderdaad persoonlijke mening. Ik heb zelf zowel Volvo als BMW en vind het uiterste in rijbeleving. Jaguar zit wel naast BMW. Terwijl je dat solide rijgevoel van Volvo ook hebt bij MB tot de 205/213 reeks die neigen naar sportiever te zijn en daardoor dat blok op de weg gevoel wat opofferen.
                              Maar is idd persoonlijk,want alle wagens uit die klasse rijden degelijk goed hé

Comment

In 2010 durfde ik nog beweren dat er weinig auto's aan de 204 c class konden tippen (persoonlijk)
                                Mijn 205 c is ook heel goed maar behalve op vlak van stuur gevoel doe zeker gewoon komt doordat ik deze meer gewoon ben kan ik echt niet meer zeggen dat de c beter is dan de Renault, kia of vw waar ik al eens mee rond tuf.
                                En kwa kwaliteit... Doe vb eens de motorkap open van een BMW en alles die je ziet is van plastiek. Veel jaren ga je met een moderne Beemer toch ook niet meer doen zonder grote kosten
                                lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  In 2010 durfde ik nog beweren dat er weinig auto's aan de 204 c class konden tippen (persoonlijk)
                                  Mijn 205 c is ook heel goed maar behalve op vlak van stuur gevoel doe zeker gewoon komt doordat ik deze meer gewoon ben kan ik echt niet meer zeggen dat de c beter is dan de Renault, kia of vw waar ik al eens mee rond tuf.
                                  En kwa kwaliteit... Doe vb eens de motorkap open van een BMW en alles die je ziet is van plastiek. Veel jaren ga je met een moderne Beemer toch ook niet meer doen zonder grote kosten
                                  204/212 waren auto's op 124 niveau.....veel beter dan 205/213

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Ik vind dat helemaal niet lelijk, integendeel!
                                    Ik vind deze 2GC ook zeer geslaagd.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      De 2 GC heeft toch veel betere verhoudingen dan de 1 imo, maar in een modale uitvoering zien ze er echt niet uit.

Je moet al minstens een M pakket nemen om hem een béétje toonbaar te maken.
                                      Is dat niet bij elke BMW zo?
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Ik vind deze 2GC ook zeer geslaagd.
                                        Heb ik reeds op de eerste pagina geschreven, is een topper en zeer zeer geslaagd, ik begrijp al die kakkers gewoon niet meer.
                                        BMW maakt één voor één modellen die in te toekomst gaan beschouwd worden als richtinggevend, net zoals de 'Bangle' BMW's destijds.
                                        Maar de nitwits van deze wereld zijn zoals altijd totaal blind en kunnen alleen hun frustraties uiten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten

Heb ik reeds op de eerste pagina geschreven, is een topper en zeer zeer geslaagd, ik begrijp al die kakkers gewoon niet meer.
                                          BMW maakt één voor één modellen die in te toekomst gaan beschouwd worden als richtinggevend, net zoals de 'Bangle' BMW's destijds.
                                          Maar de nitwits van deze wereld zijn zoals altijd totaal blind en kunnen alleen hun frustraties uiten...
                                          Wat zit jij hier nu eigenlijk te wenen? Over smaak goesting iets mooi of lelijk vinden, kunde niet discussiëren, punt.

Comment

Working...
                                          X