Oorspronkelijk geplaatst door Marvin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2-serie Gran Coupé (2020)
Collapse
X
-
PERFORMANCE PARTS VOOR BMW 2-SERIE GRAN COUPÉ
Het is vaste prik bij de introductie van een nieuwe BMW: de lancering van een pakket Performance Parts. Ook de 2-serie Gran Coupé kan niet ontsnappen aan de sportieve aankleding.
Veel meer woorden hoeven we er eigenlijk niet aan vuil te maken, want creativiteit staat niet heel hoog op de prioriteitenlijst van de Performance Parts-ontwikkelaars. De door deze afdeling aangeklede auto’s zijn steevast wit en voorzien van een aankleding in zwart en carbon. Het resultaat is een auto, in dit geval dus de verse Gran Coupé, die nog wat agressiever oogt dan een exemplaar in M Sport-trim.
Het interieur wordt aangekleed met onder meer een stuurwiel met Alcantara, rode accenten en, je raadt het al, koolstofvezel accenten. Technische aanpassingen zijn er in de vorm van een andere uitlaat en speciale M Performance-remmen. 18-of 19-inchwielen maken het feest compleet.
Afgeven op de kleurstelling van de demo is overigens leuk, maar ook een beetje flauw. Zoals de naam al suggereert, zijn de Performance Parts los te bestellen zodat 2-serie-kopers wel degelijk creatief aan de slag kunnen met hun nieuwe auto. Een in een kleur naar wens uitgevoerd exemplaar kan zo naar believen worden aangekleed met sportieve elementen, zoals dat ook bij nagenoeg alle andere BMW-modellen het geval is.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik denk echt dat ik andere foto's zie dan sommigen hier. Voor zijn lengte en purpose, een stadswagen met koffer die ook op de lange baan nog mee kan, zie ik een prachtig gestylde wagen.
Net ook is dat filmpje bekeken van autogefühl en ook daar zie ik een zeer geslaagde compacte sedan.
Met 'ruim compact' kan je nooit de elegantie bereiken van een limousine maar toch heeft BMW hier er het maximum uitgehaald. 't Is dit of ze verkopen niks want dan is het interieur voor de doelgroep niet ruim genoeg.
Maar, ok, het is tegenwoordig 'bon ton' over alles en nog wat te zeuren. Het hoort gewoon.
Tegenstand wordt ook niet geduld want dan ben je ofwel een 'fanboy' of erger, blind.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenIk denk echt dat ik andere foto's zie dan sommigen hier. Voor zijn lengte en purpose, een stadswagen met koffer die ook op de lange baan nog mee kan, zie ik een prachtig gestylde wagen.
Net ook is dat filmpje bekeken van autogefühl en ook daar zie ik een zeer geslaagde compacte sedan.
Met 'ruim compact' kan je nooit de elegantie bereiken van een limousine maar toch heeft BMW hier er het maximum uitgehaald. 't Is dit of ze verkopen niks want dan is het interieur voor de doelgroep niet ruim genoeg.
Maar, ok, het is tegenwoordig 'bon ton' over alles en nog wat te zeuren. Het hoort gewoon.
Tegenstand wordt ook niet geduld want dan ben je ofwel een 'fanboy' of erger, blind.
Enkel die over gestyleerde bumpers, daar zal ik wel nooit aan wennen, vrees ik.
Comment
-
Wat een lelijk hok, A klasse sedan >>>>>> dit2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenJammer van de kleine nieren2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
De CLA is toch echt een klasse hoger voor mij. Een A sedan is waar deze wagen zal mee vergeleken worden door potentiele kopers. De A is iets groter.
Maar de CLA is zomaar eventjes meer dan 16cm langer. Met die extra cm's kan je al veel doen design wise of ook, kunnen teveel zijn als 'urban cruiser'.
Vandaar voor mij een directe concurrent van de A sedan. En die is al even gedrongen, wat ook niet anders kan wil je binnenruimte combineren met compact.
Comment
-
Een Japanse getunede bak
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenHaal er het rooster vanaf, en je weet niet meer welk merk het is. Zo tragisch.
Bron: https://twitter.com/RenatoTarditti/s...02226212360193
Comment
Comment