Brussel:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2-serie Gran Coupé (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenWie ontwerpt zoiets?
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
Comment
-
De 6 gran coupe was een zeer mooie wagen, de 4 gran coupe was niet veel « gran » meer aan, en bij deze auto slaat de « gran » al helemaal als een tang op een varken.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenWie ontwerpt zoiets?
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenToen ik deze foto voor het eerst zag was het van wauw! Maar nu ik em gezien heb naaah. Ik herkende deze zelf niet meteen. Achterkant trekt op niets.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik vind de A Sedan ook mooier maar zie toch geen reden om deze nu helemaal af te kraken. BMW heeft een nieuwe designtaal, binnenkort is iedereen dat ook weer gewoon. Verkopen doet dat toch. Ik wil er eventueel wel eentjeEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk vind de A Sedan ook mooier maar zie toch geen reden om deze nu helemaal af te kraken. BMW heeft een nieuwe designtaal, binnenkort is iedereen dat ook weer gewoon. Verkopen doet dat toch. Ik wil er eventueel wel eentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk vind de A Sedan ook mooier maar zie toch geen reden om deze nu helemaal af te kraken. BMW heeft een nieuwe designtaal, binnenkort is iedereen dat ook weer gewoon. Verkopen doet dat toch. Ik wil er eventueel wel eentje“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenDit is natuurlijk geen sedan en ook niet bedoeld als concurrent van de A Sedan, maar als 5-deursalternatief voor de CLA. De vergelijking met die laatste is pas echt dramatisch voor deze visuele kwelling uit München.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met TapatalkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Koop dat niet. Dat zijn badgewagens. Dan liever een Dacia
Natuurlijk liever een Dacia, de laatdunkendheid over het merk gaat bij velen stilaan over als je naar hun verkoopcijfers kijktEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk vind de A Sedan ook mooier maar zie toch geen reden om deze nu helemaal af te kraken. BMW heeft een nieuwe designtaal, binnenkort is iedereen dat ook weer gewoon. Verkopen doet dat toch. Ik wil er eventueel wel eentje
Dat zal idd verkopen , maar minder of ze willen net zoals de rest van hun gamma momenteel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten...of ze willen net zoals de rest van hun gamma momenteel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
Snap die zin niet, wat willen ze precies?
Comment
Comment