Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De 6 gran coupe was een zeer mooie wagen, de 4 gran coupe was niet veel « gran » meer aan, en bij deze auto slaat de « gran » al helemaal als een tang op een varken.
Last edited by charlesvdw; 12/01/2020, 09:48.
Reden: Typo
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Ik vind de A Sedan ook mooier maar zie toch geen reden om deze nu helemaal af te kraken. BMW heeft een nieuwe designtaal, binnenkort is iedereen dat ook weer gewoon. Verkopen doet dat toch. Ik wil er eventueel wel eentje
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ik vind de A Sedan ook mooier maar zie toch geen reden om deze nu helemaal af te kraken. BMW heeft een nieuwe designtaal, binnenkort is iedereen dat ook weer gewoon. Verkopen doet dat toch. Ik wil er eventueel wel eentje
Dit is natuurlijk geen sedan en ook niet bedoeld als concurrent van de A Sedan, maar als 5-deursalternatief voor de CLA. De vergelijking met die laatste is pas echt dramatisch voor deze visuele kwelling uit München.
Koop dat niet. Dat zijn badgewagens. Dan liever een Dacia
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Dit is natuurlijk geen sedan en ook niet bedoeld als concurrent van de A Sedan, maar als 5-deursalternatief voor de CLA. De vergelijking met die laatste is pas echt dramatisch voor deze visuele kwelling uit München.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Idd! Had mij vergist, de CLA uiteraard. Ik vind hier niks mis mee maar heb dan ook een heel brede smaak. Te lezen in mijn onderschrift
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Dat zal idd verkopen , maar minder of ze willen net zoals de rest van hun gamma momenteel.
Het achterste vind ik ook veel te hoog stoppen en de lichten zijn inderdaad ook lelijk. En voorwielaandrijving. Als je begint te vloeken kunnen ze precies niet stoppen.
Hun doelpubliek wordt meer en meer het oosten vandaar deze designtaal denk ik
Comment