Ook voorwielaandrijving? Wist ik niet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2-serie Gran Coupé (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenOfwel heel mooie foto's ofwel gewoon een mooie (compacte) auto. Voor mij het laatste. Knap, mooi gedaan BMW, always reinvent yourself !! Good job. Naysayers are plenty maar die kopen toch niks.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Zeker niet, maar ik (men) moet zich al moed indrinken om hier nog te durven posten met positieve commentaar. Zuurder kan bijna niet meer...ik vind de wagen prachtig en zou heel fier zijn zoiets te mogen bezitten. Het is geen S-klasse, dat ziet iedereen maar als compacte sedan is het prachtig.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenHeeft niets met negatief zijn te maken, dit is wat mij betreft gewoon een zeer lelijk ding (vooral die enorme kont) met volledig verkeerde proporties.
Comment
-
Ja die laatste foto's is ook al geen gewone meer, zo ziet er em idd een stuk beter uit, alhoewel het er met een andere achterkant helemaal top had kunnen uitzien..., prijskaartje zoals op deze foto's? Kan ook zijn omdat em daar in het blauw is, mijn favo kleurtje.
Stond deze zo op het salon? Ni gezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenZo lelijk dat het op den duur toch nog mooi wordt... dat fenomeen heeft altijd bestaan“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Verhoudingen kloppen niet.. teveel metaal boven de wielkasten. Kont en neus zijn ook niet je datjes.
Hij zal altijd lelijk zijn, maar ook eigenzinnig
Comment
Comment