Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Yaris (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenik hoop vooral dat ik hem begin volgend jaar hier in mijn garage kan zien staan en dat er niet te veel uitstel door corona komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk Berichten
Hoeveel zijn er eigenlijk voorzien voor België?Er gaan geruchten dat er in eerste instantie minder zouden geleverd worden dan er reservaties zijn.De wacttijd zou dus wel eens dik kunnen tegenvallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Ik ga er van uit dat, gezien de omstandigheden, er veel hun goesting zal over zijn om een bestelbon te tekenen.
Comment
-
op zich lig ik er niet wakker van wanneer hij geleverd wordt, liever zelfs 2021 dan eind 2020, maar ik weet wel graag op voorhand wanneer "exact" hij voorzien wordt.
ik zal binnen enkele weken, als de dealer terug op zijn effen is, es gaan horen of er al iets meer bekend is
duvelke : oorspronkelijk waren er 250 voorzien, inclusief de demos van de dealers.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Ik ga er van uit dat, gezien de omstandigheden, er veel hun goesting zal over zijn om een bestelbon te tekenen.
Comment
-
Mijn dealer had het beloofd en het is gelukt ! Ik heb een geannuleerd order. Een rode met circuitpak. Ik blij !Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Mijn dealer had het beloofd en het is gelukt ! Ik heb een geannuleerd order. Een rode met circuitpak. Ik blij !
Comment
-
https://www.autosport.com/wrc/news/1...is-in-wrc-2021
Last edited by Elwood; 19/06/2020, 21:04.
Comment
Comment