Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik hoop vooral dat ik hem begin volgend jaar hier in mijn garage kan zien staan en dat er niet te veel uitstel door corona komt
Hoeveel zijn er eigenlijk voorzien voor België?Er gaan geruchten dat er in eerste instantie minder zouden geleverd worden dan er reservaties zijn.De wacttijd zou dus wel eens dik kunnen tegenvallen.
Hoeveel zijn er eigenlijk voorzien voor België?Er gaan geruchten dat er in eerste instantie minder zouden geleverd worden dan er reservaties zijn.De wacttijd zou dus wel eens dik kunnen tegenvallen.
Ik ga er van uit dat, gezien de omstandigheden, er veel hun goesting zal over zijn om een bestelbon te tekenen.
op zich lig ik er niet wakker van wanneer hij geleverd wordt, liever zelfs 2021 dan eind 2020, maar ik weet wel graag op voorhand wanneer "exact" hij voorzien wordt.
ik zal binnen enkele weken, als de dealer terug op zijn effen is, es gaan horen of er al iets meer bekend is
duvelke : oorspronkelijk waren er 250 voorzien, inclusief de demos van de dealers.
Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.
Comment