Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Yaris (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenDit topic gemist.
Zwarte besteld. Ze zijn nog niet allemaal op in Zweden, 150st voor 2020+2021. Hoe is de situatie in B?
Skickat från min SM-N975F via Tapatalk
De Seat blijft ook?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Uitverkocht dacht ik.
De Seat blijft ook?
Nee, Seat is familie- en sportauto in één, wordt waarschijnlijk opgedeeld in:
Yaris: plezierauto, en familie kan net mee als het moet.
ID3: familieauto, en geen straf om wat vlotter te rijden bij gelegenheid
Beide: negen zitplaatsen
Skickat från min SM-N975F via Tapatalk
ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Hoe zit het eigenlijk met de homologatiemodellen van de andere merken in WRC ?
Is de Fiesta ST dit model voor Ford ? Of is de Fiesta tout court al voldoende voor homologatie ?
En wat bij Hyundai, hebben zij ook een specifieke versie van de I20 op de markt voor homologatie ?
Nog andere merken/modellen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk met de homologatiemodellen van de andere merken in WRC ?
Is de Fiesta ST dit model voor Ford ? Of is de Fiesta tout court al voldoende voor homologatie ?
En wat bij Hyundai, hebben zij ook een specifieke versie van de I20 op de markt voor homologatie ?
Nog andere merken/modellen ?
Hebben we in ieder geval een wegauto met een erg goed koetswerk, belangrijke basis voor een goede auto...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
Homologatie is voor de karosserie, dus ja de Fiesta (ST) en i20(N), maakt niet uit welke motor erin zit. Toyota had geen 3-deurs met laag dak, dus dankzij de GR Yaris @25k stuks hadden ze deze lichtere, stijvere en meer aerodynamische koets mogen gebruiken tesamen met de multi-link brede achteras. Maar aangezien ze zelfs met de 'oude' auto dominant blijken (1e, 2e, 4e en 6e plaats Monte Carlo) was het misschien niet nodig? Volgend jaar nieuwe regels, dan gebruiken ze een buizenchassis/silhouette en dan speelt dit allemaal geen rol meer...
Hebben we in ieder geval een wegauto met een erg goed koetswerk, belangrijke basis voor een goede auto...
Ik had ergens gehoopt dat de 25K vereiste op meer dan louter carrosserievorm zou slaan.
Ijdele hoop, blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
bedankt voor het antwoord.
Ik had ergens gehoopt dat de 25K vereiste op meer dan louter carrosserievorm zou slaan.
Ijdele hoop, blijkbaar.
Compleet andere achteras met andere spoorbreedte
Carbon dak
Alu motorklep, deuren en achterklep
Extra laspunten
Extra lijm
Lager dak natuurlijk
Die dingen wou men dus op de wrc wagen gebruiken, en maken een serieus verschil op de wegauto ook. Ie voelt Porsche stevig aan.
De motor in productieautos hebben zowiezo weinig of niks te maken met motoren in de wrc wagens met de huidige regels, echter de driepijp zou gebruikt worden in een lagere klasse (R5?)...
Skickat från min SM-N975F via Tapatalk
ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenIs niet zomaar een koetsvorm.
Compleet andere achteras met andere spoorbreedte
Carbon dak
Alu motorklep, deuren en achterklep
Extra laspunten
Extra lijm
Lager dak natuurlijk
Die dingen wou men dus op de wrc wagen gebruiken, en maken een serieus verschil op de wegauto ook. Ie voelt Porsche stevig aan.
De motor in productieautos hebben zowiezo weinig of niks te maken met motoren in de wrc wagens met de huidige regels, echter de driepijp zou gebruikt worden in een lagere klasse (R5?)...
Skickat från min SM-N975F via Tapatalk
Comment
Comment