Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Yaris (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
    ik heb mijn reservatie gemaakt, straks es langs de dealer gaan om te zien hoe we dat kunnen finaliseren
    dikke proficiat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
      Net terug van Toyota om er een te gaan bestellen... alles voor dit jaar is gereserveerd...
      Mijn dealer ging kijken wat er nog mogelijk was. Balen...
      hoeveel zijn er bestemd voor België dan ? Zal wel niet zo veel zijn ?

Comment

Net terug van Toyota om er een te gaan bestellen... alles voor dit jaar is gereserveerd...
        Mijn dealer ging kijken wat er nog mogelijk was. Balen...
        je moet sowieso eerst via het internet een reservatie maken, die hebben voorrang de eerste maanden.
        Bij mij dachten ze dat ik 2020 nog wel de dealerwagens gingen geleverd worden, en die voor de klanten dan begin 21, voor mij goed, liever ene van januari 21 dan van december 20
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Heb de kleurstalen meegekregen zodat ik nog kan eventueel wisselen van kleur....maar op dit moment denk ik vooral aan de rode, enerzijds es iets anders, anderzijds waarschijnlijk de minst verkochte kleur (op de bestelbon had ik wit pearl aangegeven)....nog enkele dagjes/nachtjes over nadenken

Comment

Heb de kleurstalen meegekregen zodat ik nog kan eventueel wisselen van kleur....maar op dit moment denk ik vooral aan de rode, enerzijds es iets anders, anderzijds waarschijnlijk de minst verkochte kleur (op de bestelbon had ik wit pearl aangegeven)....nog enkele dagjes/nachtjes over nadenken
            Ik wil ook een rode maar als ik het goed begrijp heb je in de versie met het circuit-pack geen navigatie klopt dat ? Vind ik wel vervelend. Uiteraard wil ik een sperdif op dat ding maar heb ook een navigatiesysteem nodig.
            Nu ga ik er wel van uit dat mijn dealer nog wel een auto zal kunnen regelen.

Comment

Ik wil ook een rode maar als ik het goed begrijp heb je in de versie met het circuit-pack geen navigatie klopt dat ? Vind ik wel vervelend. Uiteraard wil ik een sperdif op dat ding maar heb ook een navigatiesysteem nodig.
              Nu ga ik er wel van uit dat mijn dealer nog wel een auto zal kunnen regelen.
              Alle man, gsm met Waze en een houder. Probleem opgelost.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Alle man, gsm met Waze en een houder. Probleem opgelost.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Ja als het echt moet zal het zoiets worden...

Comment

Kan je de wagen reeds ergens bekijken als je eventueel wenst te bestellen (op de hoofdzetel van Toyota ??).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk Berichten
                    Kan je de wagen reeds ergens bekijken als je eventueel wenst te bestellen (op de hoofdzetel van Toyota ??).
                    Denk het niet en de eerste reeks is kennelijk al besproken.

Comment

Wie wou er een rode? Echt wel een vet kot

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dik !!!
                          Ik heb alvast ééntje gereserveerd.Kleur ligt nog niet vast : zwart of rood.

Comment

echt leuk, maar kan er met mijn verstand niet bij waarom ze daar geen spartaans interieur van gemaakt hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk Berichten
                              Dik !!!
                              Ik heb alvast ééntje gereserveerd.Kleur ligt nog niet vast : zwart of rood.

Is je dat nog gelukt gisteren ? Ik stond gelijk op een wachtlijst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                                echt leuk, maar kan er met mijn verstand niet bij waarom ze daar geen spartaans interieur van gemaakt hebben
                                Omdat deze dan veel moeilijker zou verkopen wellicht? Meesten die zo'n wagen kopen is het niet enkel voor op het circuit, maar willen er ook dagelijks mee rijden?

Comment

kan je niet meer online inschrijven ? de knop staat er toch nog zie ik ?

wij intussen beslist om de kleur toch te wijzigen en voor de rode te gaan....ne keer iets anders

Comment

kan je niet meer online inschrijven ? de knop staat er toch nog zie ik ?

wij intussen beslist om de kleur toch te wijzigen en voor de rode te gaan....ne keer iets anders
                                    Ja hij staat er nog maar als je een aantal stappen doorloopt zegt hij dat reserveren niet meer mogelijk is.
                                    Nu zegt mijn dealer dat er waarschijnlijk nog een heel deel “kopers” gaan afhaken en er nog wel auto’s beschikbaar zullen komen.

Nu ja het zou me sterk lijken dat je eind dit jaar op mobile.de of zo geen nieuw exemplaar naar keuze zal kunnen krijgen.

Comment

ja tuurlijk

1 : een aantal zullen uiteindelijk afhaken
                                      2 : de dealers hebben ook demo wagens of stookwagens in bestelling
                                      3 : dan is er nog het buitenland

amai das wel snel gegaan dan

Comment

ja tuurlijk

1 : een aantal zullen uiteindelijk afhaken
                                        2 : de dealers hebben ook demo wagens of stookwagens in bestelling
                                        3 : dan is er nog het buitenland

amai das wel snel gegaan dan
                                        Ja een demo-wagen houden ze zeker vast voor me als ik er geen andere heb.

Comment

Vrijdag gereserveerd, geen enkel probleem.Bevestiging gekregen met reservatienummer.

Comment

Working...
                                          X