Oorspronkelijk geplaatst door berengun
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Yaris (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenNet terug van Toyota om er een te gaan bestellen... alles voor dit jaar is gereserveerd...
Mijn dealer ging kijken wat er nog mogelijk was. Balen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenNet terug van Toyota om er een te gaan bestellen... alles voor dit jaar is gereserveerd...
Mijn dealer ging kijken wat er nog mogelijk was. Balen...
Bij mij dachten ze dat ik 2020 nog wel de dealerwagens gingen geleverd worden, en die voor de klanten dan begin 21, voor mij goed, liever ene van januari 21 dan van december 20Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Heb de kleurstalen meegekregen zodat ik nog kan eventueel wisselen van kleur....maar op dit moment denk ik vooral aan de rode, enerzijds es iets anders, anderzijds waarschijnlijk de minst verkochte kleur (op de bestelbon had ik wit pearl aangegeven)....nog enkele dagjes/nachtjes over nadenkenWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenHeb de kleurstalen meegekregen zodat ik nog kan eventueel wisselen van kleur....maar op dit moment denk ik vooral aan de rode, enerzijds es iets anders, anderzijds waarschijnlijk de minst verkochte kleur (op de bestelbon had ik wit pearl aangegeven)....nog enkele dagjes/nachtjes over nadenken
Nu ga ik er wel van uit dat mijn dealer nog wel een auto zal kunnen regelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Ik wil ook een rode maar als ik het goed begrijp heb je in de versie met het circuit-pack geen navigatie klopt dat ? Vind ik wel vervelend. Uiteraard wil ik een sperdif op dat ding maar heb ook een navigatiesysteem nodig.
Nu ga ik er wel van uit dat mijn dealer nog wel een auto zal kunnen regelen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAlle man, gsm met Waze en een houder. Probleem opgelost.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Ja als het echt moet zal het zoiets worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk BerichtenKan je de wagen reeds ergens bekijken als je eventueel wenst te bestellen (op de hoofdzetel van Toyota ??).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk BerichtenDik !!!
Ik heb alvast ééntje gereserveerd.Kleur ligt nog niet vast : zwart of rood.
Is je dat nog gelukt gisteren ? Ik stond gelijk op een wachtlijst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenecht leuk, maar kan er met mijn verstand niet bij waarom ze daar geen spartaans interieur van gemaakt hebben
Comment
-
wij intussen beslist om de kleur toch te wijzigen en voor de rode te gaan....ne keer iets andersWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
kan je niet meer online inschrijven ? de knop staat er toch nog zie ik ?
wij intussen beslist om de kleur toch te wijzigen en voor de rode te gaan....ne keer iets anders
Nu zegt mijn dealer dat er waarschijnlijk nog een heel deel “kopers” gaan afhaken en er nog wel auto’s beschikbaar zullen komen.
Nu ja het zou me sterk lijken dat je eind dit jaar op mobile.de of zo geen nieuw exemplaar naar keuze zal kunnen krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenja tuurlijk
1 : een aantal zullen uiteindelijk afhaken
2 : de dealers hebben ook demo wagens of stookwagens in bestelling
3 : dan is er nog het buitenland
amai das wel snel gegaan dan
- Likes 1
Comment
-
Comment
Comment