Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Yaris (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is toch net iets anders dan steeds maar dat oeverloos gezeik over hoe lang je moet laden en hoever je wel kan rijden met een euro... Hier wordt ik echt blij van : old school rijplezier !
    Last edited by Elwood; 06/12/2020, 18:44.

Comment

• Wel vreemd dat ge de tussen een van de twee optiepakketten moet kiezen en ze bijv. niet allebei kunt hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Wel vreemd dat ge de tussen een van de twee optiepakketten moet kiezen en ze bijv. niet allebei kunt hebben.
        Ja het circuit-pack is echt spotgoedkoop het enige nadeel is dat je de gps kwijt bent... Ik denk dat ze er van uitgaan dat de meesten deze auto toch voor de helft gaan verbouwen.

Comment

• Klopt het dat de BIV vanaf volgend jaar goedkoper is? Heb voor deze wagen de biv eens gecontroleerd en bij inschrijving in 2021 ongeveer de helft van nu.

Comment

Klopt het dat de BIV vanaf volgend jaar goedkoper is? Heb voor deze wagen de biv eens gecontroleerd en bij inschrijving in 2021 ongeveer de helft van nu.
            Klopt.

Comment

• de yaris is wereldkampioen rally...maat dat heeft kwasi niets met deze te maken zeker

Comment

• Nope, maar als ik de reviews lees is dit een uiterst vermakelijk autootje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Ja het circuit-pack is echt spotgoedkoop het enige nadeel is dat je de gps kwijt bent... Ik denk dat ze er van uitgaan dat de meesten deze auto toch voor de helft gaan verbouwen.
                  Yaris heeft apple car play, moest toch een nieuwe gsm hebben dus ineens iets meer uitgegeven voor een iPhone, zo heb ik ook navi in ons yarisje
                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten

Yaris heeft apple car play, moest toch een nieuwe gsm hebben dus ineens iets meer uitgegeven voor een iPhone, zo heb ik ook navi in ons yarisje
                    Had dat nog niet eens gezien.. ik kijk alleen naar differentiëlen, veringen, remmen,...

Rij je er al mee ?

Comment

• neen, staat hier al wel thuis maar nog niet ingeschreven....is echt echt echt moeilijk hoor ma bon, 500 euro minder biv, ga ik toch proberen vol te houden...en dan met een volle broek vol goesting begin januari het beestje uitlaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                        neen, staat hier al wel thuis maar nog niet ingeschreven....is echt echt echt moeilijk hoor ma bon, 500 euro minder biv, ga ik toch proberen vol te houden...en dan met een volle broek vol goesting begin januari het beestje uitlaten
                        Is dat niet meer dan 1100€ verschil in biv? Zou het ook moeilijk hebben om die te laten staan tot januari. Is daar wat korting op te krijgen?

Comment

• wij hebben besteld op 10 maart, toen was er in alle geval geen korting.
                          En met alle lof van de pers denk ik dat dat zo wel zal blijven
                          De dealer zei me dat er zelfs iemand geweest was in de week die de onze wilde overkopen aan een prijs boven de catalogusprijs zelfs

Comment

• Toyota Yaris 1.5 VVT-i (2020) - DIT IS GÉÉN HYBRIDE!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• En mijn GR is vandaag ook binnengekomen…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

En mijn GR is vandaag ook binnengekomen…
                                Effe wachten om hem in te schrijven in 2021 zeker?

Comment

Effe wachten om hem in te schrijven in 2021 zeker?
                                  Ja dat is wel de moeite om hem nog een paar dagen bij de dealer te laten.

Comment

• al gaan kijken? kon je je inhouden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      al gaan kijken? kon je je inhouden?
                                      Ja ik ben natuurlijk al eens gaan piepen... Vind het echt toch wel een bruut autootje als je het zo ziet staan.

Comment

• There wasn't a hot hatch more eagerly anticipated in 2020 than the Toyota GR Yaris. It's lived up to those expectations, too: it looks great, drives brillian...

Conclusie : koop een Ford Fiësta ST.

Comment

https://www.youtube.com/watch?v=IRVN2QY-Y4w

Conclusie : koop een Ford Fiësta ST.
                                          Beter voor de portemonnee wel

Comment

Working...
                                          X