Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Centraal scherm staat wel heel recht moet ik zeggen, geeft een raar zicht in mijn ogen. Voor de rest mooie wagen (wel mooier met het front in de andere kleur)
In die kleur, graag
Ben hem eens gaan configureren op de NL site en prijs valt precies goed mee. In BE nog niet te configureren. En in NL zelfs al te pre-order mogelijk
Maar eerlijk, als ik de naam Mustang hoor, dan denk ik aan 5.0 V8, en de geur van onverbrande benzine.
En dan gebruiken ze die naam voor een EV..... Rare marketing.
Maar eerlijk, als ik de naam Mustang hoor, dan denk ik aan 5.0 V8, en de geur van onverbrande benzine.
En dan gebruiken ze die naam voor een EV..... Rare marketing.
Zoals ik voorheen al vermeldde, doen ze eigenlijk hetzelfde als volvo met Polestar. Het sportieve nevenmerk gaan ze gebruiken voor EV. Wie weet gaat Toyota nog hetzelfde doen met Lexus
Zoals ik voorheen al vermeldde, doen ze eigenlijk hetzelfde als volvo met Polestar. Het sportieve nevenmerk gaan ze gebruiken voor EV. Wie weet gaat Toyota nog hetzelfde doen met Lexus
De naam mustang had al niet veel meer met 5.0 v8 te maken toen ze hier op de markt kwamen met hun ecoboostjes. Nu met SUV erbij is maar de vraag waar mustang nog voor staat.
De naam mustang had al niet veel meer met 5.0 v8 te maken toen ze hier op de markt kwamen met hun ecoboostjes. Nu met SUV erbij is maar de vraag waar mustang nog voor staat.
Die ecoboost vond ik nog "te doen" met 270 - 290 PK en heel degelijke prestaties, 0-100 in 5,8 s. In het verleden zijn er nog wel wat minder performante Mustangs geweest die geen V8 waren toch?
Maar een SUV achtig koetswerk, dat vind ik niet passen.
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Het is idd een mooie auto, maar voor mij geen Mustang.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Da's de eerste EV die echt mijn aandacht trekt. Persoonlijk vind ik hem veel knapper dan de Tesla.
bwaah... Als je 200m er van af staat, dan zie je het verschil niet tussen de Tesla 3 en de Mustang.
De Polestar 2 vind ik echt een mooi design, en als de cijfers kloppen een heel interessante auto.
400pk, 500km, geen echte SUV, en dan het VOLVO design.
Als ik die configureer, dan zou ik die in launch editie mooi in mijn budget van een V90 D4 inscription krijgen met ruimte voor een paar opties.
bwaah... Als je 200m er van af staat, dan zie je het verschil niet tussen de Tesla 3 en de Mustang.
De Polestar 2 vind ik echt een mooi design, en als de cijfers kloppen een heel interessante auto.
400pk, 500km, geen echte SUV, en dan het VOLVO design.
Als ik die configureer, dan zou ik die in launch editie mooi in mijn budget van een V90 D4 inscription krijgen met ruimte voor een paar opties.
bwaah... Op 200m afstand zie ik zonder verrekijker tussen gelijk welke auto's bijna geen verschil behalve de kleur, en als die in één van de 50 tinten grijs zijn, zelfs dat niet.
Verder valt over smaak niet veel te kibbelen.
Comment