Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang Mach-E (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ben hem eens gaan configureren op de NL site en prijs valt precies goed mee. In BE nog niet te configureren. En in NL zelfs al te pre-order mogelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOp die laatste foto, vind ik hem ronduit knap, eerlijk gezegd.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenGoed afgekeken van Tesla.
Maar eerlijk, als ik de naam Mustang hoor, dan denk ik aan 5.0 V8, en de geur van onverbrande benzine.
En dan gebruiken ze die naam voor een EV..... Rare marketing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Zoals ik voorheen al vermeldde, doen ze eigenlijk hetzelfde als volvo met Polestar. Het sportieve nevenmerk gaan ze gebruiken voor EV. Wie weet gaat Toyota nog hetzelfde doen met Lexus
De naam mustang had al niet veel meer met 5.0 v8 te maken toen ze hier op de markt kwamen met hun ecoboostjes. Nu met SUV erbij is maar de vraag waar mustang nog voor staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
De naam mustang had al niet veel meer met 5.0 v8 te maken toen ze hier op de markt kwamen met hun ecoboostjes. Nu met SUV erbij is maar de vraag waar mustang nog voor staat.
Maar een SUV achtig koetswerk, dat vind ik niet passen.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Het is idd een mooie auto, maar voor mij geen Mustang.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenDa's de eerste EV die echt mijn aandacht trekt. Persoonlijk vind ik hem veel knapper dan de Tesla.
De Polestar 2 vind ik echt een mooi design, en als de cijfers kloppen een heel interessante auto.
400pk, 500km, geen echte SUV, en dan het VOLVO design.
Als ik die configureer, dan zou ik die in launch editie mooi in mijn budget van een V90 D4 inscription krijgen met ruimte voor een paar opties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
bwaah... Als je 200m er van af staat, dan zie je het verschil niet tussen de Tesla 3 en de Mustang.
De Polestar 2 vind ik echt een mooi design, en als de cijfers kloppen een heel interessante auto.
400pk, 500km, geen echte SUV, en dan het VOLVO design.
Als ik die configureer, dan zou ik die in launch editie mooi in mijn budget van een V90 D4 inscription krijgen met ruimte voor een paar opties.
Verder valt over smaak niet veel te kibbelen.Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 20/11/2019, 07:37.
Comment
Comment