Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang Mach-E (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dat vind ik verontrustender dan de naam Mustang gebruiken op een elektrische SUV (wat ook niet mijn voorkeur is hoor).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenAls Maserati en Porsche hun naam mogen plakken op een SUV, waarom Mustang dan niet?
- Likes 1
Comment
-
het gaat zover komen dat alleen nog - hopelijk - bentley en rolls echte edele, duurdere te fabriceren en mooiere traditionele tellers gaan blijven leveren...op dit moment vindt je nog genoeg gekken die extra gaan betalen voor een digidash
maar, op een ev analoge tellers zijn ook een beetje tang op een varken, naar mijn gevoel
Comment
-
Niks zo leuk als de mogelijkheden van zo'n digitaal dash. Gaan we de vooruitgang en de elektrische auto tegenhouden? Ik vond de auto's uit de 50ties, 60ties en 70ties ook mooier en leuker dan de huidige en daar heeft de tijd ook niet stilgestaan.
Bereid je er maar op voor dat er binnen enkele jaren geen ander dash meer verkrijgbaar gaat zijn.
Blijven bashen op die dingen is totaal nutteloos hoewel het hier soms toch wel leuke discussies en frustraties oplevert
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik ga daar niet op bashen hoor jocar. Ik heb er zelf geen enkele ervaring mee, het zal wel zijn nut hebben en handig zijn. Maar sommige van die dingen zitten toch vol onoverzichtelijke en onnuttige opvulling. Gadgets die je een gevoel geven van wauw kijk dat moet ik hebben, maar eigenlijk niks toevoegen.
Zoals hier, die "ground speed". Er staat toch boven mph, dan weten we wel dat dit getal niet de bandenspanning of zo is hee :-P
En dan staat er rechts nog eens km/h. Dat is toch overbodig. Neem het een of het ander, maar niet beide.
En dat auto'ke links, wat staat dat daar te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenIk ga daar niet op bashen hoor jocar. Ik heb er zelf geen enkele ervaring mee, het zal wel zijn nut hebben en handig zijn. Maar sommige van die dingen zitten toch vol onoverzichtelijke en onnuttige opvulling. Gadgets die je een gevoel geven van wauw kijk dat moet ik hebben, maar eigenlijk niks toevoegen.
Zoals hier, die "ground speed". Er staat toch boven mph, dan weten we wel dat dit getal niet de bandenspanning of zo is hee :-P
En dan staat er rechts nog eens km/h. Dat is toch overbodig. Neem het een of het ander, maar niet beide.
En dat auto'ke links, wat staat dat daar te doen.
Het klopt wel dat bij de mogelijkheden gadgets zitten die niks toevoegen of nog niet helemaal op punt staan, zoals de Linguatronic (spraakgestuurde bediening) bij MB dat te pas en te onpas nogal vervelend tussenkomt Gelukkig kun je het uitschakelen
Maar dat weegt niet op tegen de dingen die zo'n systeem wel allemaal kan. Ik ben in ieder geval fanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet gaat zover komen dat alleen nog - hopelijk - bentley en rolls echte edele, duurdere te fabriceren en mooiere traditionele tellers gaan blijven leveren...op dit moment vindt je nog genoeg gekken die extra gaan betalen voor een digidash
maar, op een ev analoge tellers zijn ook een beetje tang op een varken, naar mijn gevoel'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ik heb er in ieder geval niet voor bijbetaald, zit er altijd op bij meer en meer auto's. Ik denk eerder dat je binnenkort gaat moeten dokken voor een niet digidashEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenFord Mustang Mach-E Debuts In Europe With Special Tuning
Ford doesn’t say how many people have pre-ordered the Mustang Mach-E in Europe, but it does mention most of them are getting the extended-range battery pack. 85 percent of all pre-orders so far are for the 98.8-kWh battery instead of the standard 75.7-kWh setup. Equipped with the larger battery and in rear-wheel-drive guise, the electric crossover promises to cover 600 kilometers(373 miles) based WLTP, which is a more realistic test cycle replacing the old lab-based NEDC.
Bron: [www.motor1.com]
Comment
-
TOT 30 PROCENT MEER ACTIERADIUS
FORD MUSTANG MACH-E LAADT SNELLER DAN VERWACHT
Ford heeft er een reeks praktijktesten met zijn nieuwe elektrische Mustang Mach-E op zitten en komt met opvallende conclusies. Na een laadtijd van tien minuten komt de Mustang Mach-E een flink stuk verder dan eerder werd verwacht.
Uit de jongste praktijktesten blijkt dat de Ford Mustang Mach-E elektriciteit voor gemiddeld 119 kilometer rijbereik kan bijladen binnen tien minuten bij een snellader van Ionity. Daarmee komt de Mustang Mach-E gemiddeld 26 kilometer verder (+ 30 procent) dan eerder werd verwacht bij computersimulaties. Deze resultaten gelden voor de Ford met de grootste batterij (98,8 kWh) en achterwielaandrijving. De versie met vierwielaandrijving komt na een dergelijke korte laadsessie 107 kilometer ver.
De Mustang Mach-E met de ‘instapbatterij’ van 75,7 kWh en achterwielaandrijving kan na 10 minuten laden gemiddeld weer 91 kilometer extra afleggen. Deze versie met vierwielaandrijving komt 85 kilometer verder na tien minuten gestekkerd te hebben bij de snellader van Ionity. Om van 10 tot 80 procent te laden neemt de Mustang tussen de 38 (75,7 kWh) en 45 (98,8 kWh) minuten de tijd.
De actieradius van de Ford ligt (afhankelijk van de gekozen versie) tussen de 450 en 600 kilometer.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Best leuke wagen , kan een vervanger zijn voor mijn Mercedes GLC coupé.
Vooral de GT versie is best te pruimen. Maar ja dan ben je 65000 euro kwijt.
En dan ben je weer af natuurlijk als particulier.
Vermoedelijk het zelfde verhaal als de Peugeot 508. De merken uit de middenklasse geven weinig of geen korting.
En dan komt je MB dealer af met een stockwagen waar vlot 25% korting op zit en vlot onder de prijs duikt van Peugeot of Ford.
We zien wel begin volgend jaar wanneer de eerste leveringen zijn.
Nu gezien corona en mogelijk een 2de golf in de winter verwacht ik veel koopjes.
Zowel door overstock als op de 2de handsmarkt, ik hoor van een leasebedrijf dat er een pak leaseverbrekingen op komst zijn door bedrijven die over kop gaan als de steunmaatregelen stoppen.
Vooral een hoop consultanten die men bedankt heeft en waar de wagen de sky is the limit was zitten in zeer slechte papieren.
De ene zijn dood is ...
Comment
-
Ik zie dat de configurator voor Belgie er is.
De AWD extende range met 540 km kost 64 425 euro
Das niet niks.
En dan is de GT er nog niet.
Goedkoopste versie is de RWD met 450 km voor 48000 dat is dan wel een mooie prijs
Nu in verhouding met een Tesla mode x performance van 105000 euro blijft alles een koopje.
Ze moeten fenomenale marges hebben als Ford het voor de helft van de prijs kanLast edited by carman; 18/07/2020, 19:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk BerichtenIk zie dat de configurator voor Belgie er is.
De AWD extende range met 540 km kost 64 425 euro
Das niet niks.
En dan is de GT er nog niet.
Goedkoopste versie is de RWD met 450 km voor 48000 dat is dan wel een mooie prijs
Nu in verhouding met een Tesla mode x performance van 105000 euro blijft alles een koopje.
Ze moeten fenomenale marges hebben als Ford het voor de helft van de prijs kan'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk BerichtenIk zie dat de configurator voor Belgie er is.
De AWD extende range met 540 km kost 64 425 euro
Das niet niks.
En dan is de GT er nog niet.
Goedkoopste versie is de RWD met 450 km voor 48000 dat is dan wel een mooie prijs
Nu in verhouding met een Tesla mode x performance van 105000 euro blijft alles een koopje.
Ze moeten fenomenale marges hebben als Ford het voor de helft van de prijs kan
Ik denk dat de prijzen dan al heel wat meer overeen komen?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment