Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang Mach-E (2020)
Collapse
X
-
STAPJE EXTRA
FORD MUSTANG MACH-E GT WORDT NOG KRACHTIGER
De Ford Mustang Mach-E mag het imago van de reguliere Mustang natuurlijk niet onderuithalen, dus zal hij sportief voor de dag komen. Vooral als GT. Die sportieve topversie heeft zelfs nog wat meer in huis dan aanvankelijk werd gedacht.
Bij de onthulling van de volledig elektrische Ford Mustang Mach-E hoorden we al over een sportieve topversie: de GT. Dat het bij de eerder gecommuniceerde prestatiecijfers van de Mustang Mach-E GT niet zou blijven, komt echter als een verrassing. Ford doet er namelijk nog een schepje bovenop. Navraag van AutoWeek leert dat Ford vanuit de VS herziene prestatiecijfers communiceert die ook gaan gelden voor de Europese Mustang Mach-E GT. De Mustang Mach-E GT levert namelijk geen 465 pk en 820 Nm, maar 488 pk en 860 Nm. Nog even 23 pk en 40 Nm meer dan Ford eerst beloofde, dus. Dat vermogen wordt door de twee elektromotoren op alle vier de wielen losgelaten en in de GT is het grootste accupakket (98 kWh) verantwoordelijk voor de stroomvoorziening.
Er is echter een addertje onder het gras. Vooralsnog lijkt het hogere vermogen niet te leiden tot een snellere sprinttijd. Nog altijd staat er 3,7 seconden voor een sprint vanuit stilstand naar 100 km/h. Niet dat je daar over kunt klagen. Wie het rustig aan doet, moet met de Mustang Mach-E GT volgens de WLTP-cyclus tot 500 km op een volle acculading af kunnen leggen. Althans, dat was de actieradius die voorheen gemeld werd. Mogelijk heeft de vermogensspurt ook een iets ongunstigere actieradius tot gevolg, maar WLTP-cijfers zijn nog niet bekend.
De GT is niet alleen krachtiger dan reguliere Mustang Mach-E's, maar heeft ook een speciaal afgesteld adaptief MagneRide-onderstel en staat op 20-inch lichtmetalen wielen waar zich rode remklauwen en Brembo-remmen achter schuilhouden. De GT wordt leverbaar in een stel speciale kleuren die niet op de overige versies beschikbaar zijn: Grabber Blue en Cyber Orange. Meer specificaties en prijzen volgen nog,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
Ik weet het niet, ben ingeschreven bij Ford en men ging me een mail sturen zodra bestelbaar.
Ik vermoed eind okt, november voor levering voorjaar 2021.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenNope, nog altijd niet te bestellen, duurt lang!!!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idd! Ze nemen hun tijd precies Zal wel niet meer lang duren nu
Comment
-
-
-
Mach-E has arrived in Antwerpen, Belgium
https://www.macheforum.com/site/thre...um.2206/page-2
voici deux news du concessionnaire:
-un véhicule en exposition à visiter non loin d'ici durant le mois de janvier 2021
-premières livraisons en septembre... à une vache près, ce n'est pas une science exacteLast edited by carman; 08/12/2020, 17:44.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIs dat niet enkel voor de GT versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenEn nog wachten dus, Belgie niet bij de eerst beleverde landen
Straks bestel ik nog een model Y of een Nissan AriyaEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Pfff, die Ariya, nog zo'n knap ding. Jij weet ze wel uit te kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
Inderdaad, ook een heel knap ding, maar dat zal waarschijnlijn eind 2021 of 2022 worden vrees ik.
Maja, geduld is een mooie deugd, ik ken datEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
Comment