Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Space Star - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mitsubishi Space Star - Facelift (2020)

DÍT IS DE GEFACELIFTE MITSUBISHI SPACE STAR

Mitsubishi heeft een tweede grondige facelift doorgevoerd op zijn kleinste model. De Space Star wordt met name aan de voorzijde ingrijpend aangepakt.

Onlangs stuurde Mitsubishi een eerste teaserafbeelding de wereld in waarmee het merk de komst van een bijgewerkte Space Star aankondigde. Kort daarvoor dook al een foto op van een Space Star met een nieuwe snuit. Die gemoderniseerde versie ziet vandaag officieel het levenslicht.

De Mitsubishi Space Star, die in 2013 op de markt verscheen, werd in 2015 al eens gefacelift , maar nu gaat het design andermaal op de schop. De herziene oorzijde is overgoten met het Dynamic Shield-design , wat we al kennen van de Outlander en de Eclipse Cross. Niet alleen zijn de van ledtechniek voorziene koplampen nieuw, ook de grille, bumpers en motorkap zijn ingrijpend op de schop genomen. Achterop monteert Mitsubishi gewijzigde verlichting én aangescherpt bumperwerk. In de achterlichten is een uit led-bestaande L-vorm waar te nemen.

De wijzigingen die Mitsubishi in het interieur doorvoert, zijn minder ingrijpend. Mitsubishi spreekt over de komst van nieuwe, zacht aanvoelende materialen en her en der is een knop uit andersoortig kunststof vervaardigd. Het infotainmentscherm heeft een diameter van 7-inch. Mitsubishi spreekt vooralsnog niet over technische vernieuwingen. De huidige Space Star is leverbaar met een 71 pk 1.0.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Bron: www.vroom.be

Comment

Mitsubishi moet zo'n beetje het merk zijn met het minste sex appeal op dit moment wat mij betreft.

Buiten de Pajero is er eigenlijk geen enkele auto die een leuk design heeft, vind ik persoonlijk.
          En zelfs die is er met de laatste versie op achteruit geboerd.

Comment

Mishitbus
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Comment

Comment

Working...
                X