Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault Espace - Facelift (2020)

LENTE 2020 BIJ DE DEALERS

RENAULT PRESENTEERT VERNIEUWDE ESPACE

De vijfde generatie van de Renault Espace gaat alweer een tijdje mee. De hoogste tijd om een midlifecrisis voor te zijn door met een (subtiele) facelift te komen, moeten ze in Frankrijk gedacht hebben. Dit is namelijk de vernieuwde Renault Espace.

Renault was de MPV-crisis net op tijd voor door van de Espace meer een SUV-achtig model te maken, want waar menig merk de handdoek in de MPV-ring heeft gegooid, gaat Renault nog vrolijk door met zijn ruimtewonder. De vijfde generatie van de ‘familiebus’ krijgt nu zelfs nog een facelift. Op uiterlijk vlak moeten we vooral naar de neus kijken. Daar krijgen de koplampen namelijk een gewijzigde indeling en de roosters rondom de mistlampen zien er anders uit. Grootlichthulp vindt voor het eerst zijn weg naar een model van het Franse merk. Dat gebeurt onder de LED Matrix Vision-noemer. Overige uiterlijke aanpassingen zijn er niet.

Binnenin krijgt het centrale 9,3 inch grote, rechtopstaande touchscreen voor de multimedia een update en daaronder bevinden zich een stel nieuwe knoppen. Renaults nieuwe Easy Connect-technologie verstopt zich voortaan achter het scherm. Op autonoom gebied neemt het nieuwe Highway & Traffic Jam Companion op bepaalde vlakken de touwtjes in handen. De vernieuwde Espace maakt volgende lente zijn opwachting. In aanloop naar dat moment maakt Renault de Nederlandse prijzen bekend.

Sinds 1984 werden wereldwijd 1,4 miljoen Espace's verkocht.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Zo'n bordeaux met licht interieur. Dit 1000x liever dan de zoveelste lelijke suv.

Comment

de espace heeft me in vele versie's altijd wel kunnen bekoren,vooral die initiale is zalig...
        alleen heb ik zulk ruimtewonder nergens voor nodig ,dus tzal wel bij bekoren blijven.

Comment

Renault zou hier es een Avantime versie moeten van maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
            de espace heeft me in vele versie's altijd wel kunnen bekoren,vooral die initiale is zalig...
            alleen heb ik zulk ruimtewonder nergens voor nodig ,dus tzal wel bij bekoren blijven.
            Ik heb ook zo'n ruimtewonder niet nodig , maar ik heb er nog geen seconde spijt van dat ik me 4 jaar geleden heb laten verleiden.
            Zalig comfortabele reisauto. Subtiele vernieuwingen, maar meer was nog niet echt nodig!
            Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 25/11/2019, 20:53.

Comment

Die knik in het laatste ruitje én die 'hoe kom je erop'-achterlichten verpesten de auto voor mij.
              Kan het niet helpen
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Niet genoeg gewijzigd om de mijne er voor in te ruilen

wel knappe zetels. En dat vergroot schuifvakje is ook wel tijd.
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  Niet genoeg gewijzigd om de mijne er voor in te ruilen

wel knappe zetels. En dat vergroot schuifvakje is ook wel tijd.
                  De allergrootste verbetering is toch wel het nieuwe multimediasysteem, die R-Link 2 is toch maar zus en zo, het werkt wel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Vooral Android auto mis ik nu toch.
                  Het nieuwe digitale dashboard ziet er nu ook bij-de-tijds uit.
                  Maar inderdaad, de 'oude' er voor inruilen zou ik nu toch ook niet doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ik heb ook zo'n ruimtewonder niet nodig , maar ik heb er nog geen seconde spijt van dat ik me 4 jaar geleden heb laten verleiden.
                    Zalig comfortabele reisauto. Subtiele vernieuwingen, maar meer was nog niet echt nodig!
                    iedereen doet daarmee wat hij wil he,ik heb geen 365 dagen per jaar een reisauto nodig om 10 dagen /jaar op reis te gaan.
                    ik heb meer genot van parkeren van de eerste keer dan 3 maal de straat te moeten doorijden en keren zoals zovelen.
                    anderzijds prima keuze natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

De allergrootste verbetering is toch wel het nieuwe multimediasysteem, die R-Link 2 is toch maar zus en zo, het werkt wel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Vooral Android auto mis ik nu toch.
                      Het nieuwe digitale dashboard ziet er nu ook bij-de-tijds uit.
                      Maar inderdaad, de 'oude' er voor inruilen zou ik nu toch ook niet doen.
                      ze zijn er vet mee met hun full digital dash... ze kunnen het op geen enkel model leveren De nieuwe clio en captur worden ook zonder geleverd maar wel met veel bombarderie aangekondigd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

iedereen doet daarmee wat hij wil he,ik heb geen 365 dagen per jaar een reisauto nodig om 10 dagen /jaar op reis te gaan.
                        ik heb meer genot van parkeren van de eerste keer dan 3 maal de straat te moeten doorijden en keren zoals zovelen.
                        anderzijds prima keuze natuurlijk
                        Mijn Espace is nu bij de carrosserie voor herstelling van een aanrijding. Heb een Grand Scenic meegekregen. Wel die voelt 1000x groter aan qua rijden omdat ie die 4control niet heeft. Met dat systeem rij je met een Espace in elke hoekje en kantje alsof het een Clio is.

Natuurlijk moet je niet niet de parkeerplek zetten waar maar plek is voor een clio
                        Alhoewel, met die 200pk diesel maak je wel plek koppel ftw

Comment

lol,kwist het,maar jullie weten goed genoeg wat ik bedoel.

Comment

en Grand Scenic blijkt dus wel een pak kleiner te zijn dan een Espace. Kreeg de maxicosi van de kleinste niet achter mijn zetel gezet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                              Renault zou hier es een Avantime versie moeten van maken.
                              helaas,ik denk niet dat ze nog een keer het risico gaan nemen een auto te ontwikkelen die alleen als collectors item verkoopt.
                              de zeldzame versie's die je nog ziet trekken wel aandacht natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

ze zijn er vet mee met hun full digital dash... ze kunnen het op geen enkel model leveren De nieuwe clio en captur worden ook zonder geleverd maar wel met veel bombarderie aangekondigd.
                                Op Clio moet het idd nog komen maar op Captur is het er. Ons lanceringsvolume Captur Initiale Paris hebben allemaal het volledig digitaal dashboard. Ook de nieuwe ZOE heeft vanaf het basisniveau het digitaal dashboard. 't Is wel zo dat de leverancier van de schermen momenteel de productie maar nipt kan volgen en dat de ZOE prioriteit krijgt. Dus een Captur met digitaal dash bestellen zal resulteren in een langere wachttijd (momenteel).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten

Op Clio moet het idd nog komen maar op Captur is het er. Ons lanceringsvolume Captur Initiale Paris hebben allemaal het volledig digitaal dashboard. Ook de nieuwe ZOE heeft vanaf het basisniveau het digitaal dashboard. 't Is wel zo dat de leverancier van de schermen momenteel de productie maar nipt kan volgen en dat de ZOE prioriteit krijgt. Dus een Captur met digitaal dash bestellen zal resulteren in een langere wachttijd (momenteel).
                                  check de carconfigurator is van Renault Frankrijk. Op alle versies onder de Initiale Paris is het digital dash vervangen door die mini versie met de benzine en temp meter links/rechts.

Comment

Blijft de mooiste in zijn klasse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                      Blijft de mooiste in zijn klasse
                                      Als de mijne versleten is ga ik me mss nog wel es ene halen

Comment

Comment

Working...
                                        X