Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace - Facelift (2020)
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenBlijft de mooiste in zijn klasse
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
check de carconfigurator is van Renault Frankrijk. Op alle versies onder de Initiale Paris is het digital dash vervangen door die mini versie met de benzine en temp meter links/rechts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Captur staat vanaf volgende week in de showroom. Kom gerust eens langs, onze Initiale Paris modellen die we binnen hebben, hebben het digitaal dash.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
1 ding dat ik hoop voor de nieuwe Espace. Betere drankhouders.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Als de mijne versleten is ga ik me mss nog wel es ene halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
Deze toont weinig verschil met de uwe, tenzij in details. Ge kunt dus gerust nog met uwe huidige blijven rondbollen zonder gedemodeerd over te komen
Ga mijn perfect rijdende kar niet wegdoen voor eentje waar dan mss wel wat kinderziektes opzitten met die nieuwe technologie die erin zit.
Comment
-
Ons gezin van mama, papa, grootmoeder en opgroeiende dochter is waarschijnlijk geen voldoende reden om mezelf zo eentje cadeau te doen? Ik vind ze machtig mooi. Altijd al. En het supercomfy rijgevoel waar ik eigenlijk stiekem steeds naar op zoek ben. Maar naast veel te duur voor mijn budget, ook onnodig groot. 't Zal bij dromen blijven.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Ik hoop dat ze toch nog een paar dingen gefixed hebben in de nieuwe versie.
Een klokje bijv dat ten allen tijde zichtbaar blijft. Nu als ge in achteruit rijdt dan ziet ge ni meer hoe laat het is. Tegen dat de R link opgestart is ben ik al achteruit de oprit aant afbollen maar ik heb totaal geen idee van hoeveel te laat ik ben.
betere bekerhouders!
Een voetsensor voor de automatisch kofferklep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk hoop dat ze toch nog een paar dingen gefixed hebben in de nieuwe versie.
Een klokje bijv dat ten allen tijde zichtbaar blijft. Nu als ge in achteruit rijdt dan ziet ge ni meer hoe laat het is. Tegen dat de R link opgestart is ben ik al achteruit de oprit aant afbollen maar ik heb totaal geen idee van hoeveel te laat ik ben.
betere bekerhouders!
Een voetsensor voor de automatisch kofferklep
Bekerhouders zijn idd voornaam.
Enige dat voor mij in de Espace mag veranderen is de optie tot andere zetels
Comment
-
De zetels in de Espace zijn gewoon formidabel goed en zeker in de Initiale versie, waar ze ook nog eens perfect elektrisch verstelbaar zijn in alle mogelijke posities. Dat lukt natuurlijk meestal niet van de eerste keer bij een proefrit, of ge moet al hoerenchance hebben.
Eens de goede houding gevonden gewoon opslaan onder je profiel en klaar.
R-Link 2 is een goede zaak dat die werd vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenDe zetels in de Espace zijn gewoon formidabel goed
Enkel jammer dat ze bv geen ander type zetel aanbieden zoals bepaalde merken dat wel doen. Dan hebt ge nog een keuze.
Niet iedereen heeft dezelfde rug en kwaaltjes en ik kan begrijpen dat voor u die zetel formidabel is en voor mij niet. Beste zetel was voor mij nog altijd die van de XC60 Ocean Race.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ik hoop dat dit dikke zwans is hé van dat klokje Ik heb de chance, want ik heb 2 klokjes. 1 op het dashboard en 1 op het nav scherm. In achteruit krijg ik area view op het scherm en kan ik nog op het dashboard kijken hoe laat het is2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Ik weet niet hoe het zit bij de Espace, ik veronderstel hetzelfde als bij de Koleos, maar één versie onder de Initale Paris (Intens) hebt ge toch al andere zetels ?
Of het moet zijn dat ge de keuze wilt qua zetels in de IP uitvoering, maar ik kan niet direct bedenken welk niet-'premium' merk dat dan wel aanbied ? (Meestal één type zetel per afwerkingsniveau, toch ?)
Wat betreft die zetels zelf, ik zit er zelf prima in, maar ik mag wel hopen dat ze kwalitatief beter/dikker leder gaan gebruiken, afgaand op de vouwen die er nu al inzitten bij de onze... En zo'n dik gat heb ik nu ook niet ;-)
Het gedoe om dat klokje snap ik dan weer niet, want als ik achteruit rij hoef ik niet te weten hoe laat het is, haha :-)
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fre79 Bekijk BerichtenIk weet niet hoe het zit bij de Espace, ik veronderstel hetzelfde als bij de Koleos, maar één versie onder de Initale Paris (Intens) hebt ge toch al andere zetels ?
Of het moet zijn dat ge de keuze wilt qua zetels in de IP uitvoering, maar ik kan niet direct bedenken welk niet-'premium' merk dat dan wel aanbied ? (Meestal één type zetel per afwerkingsniveau, toch ?)
Wat betreft die zetels zelf, ik zit er zelf prima in, maar ik mag wel hopen dat ze kwalitatief beter/dikker leder gaan gebruiken, afgaand op de vouwen die er nu al inzitten bij de onze... En zo'n dik gat heb ik nu ook niet ;-)
Het gedoe om dat klokje snap ik dan weer niet, want als ik achteruit rij hoef ik niet te weten hoe laat het is, haha :-)
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
dan duw ik de klein mannen in de auto, 1 naar de Creche, de andere naar de voorschoolse opvang, en ik moet zien dat ik 10 na 7 terug ben voor mijn trein. Dan wil ik terwijl ik de oprit al afbol zien hoe laat het is, of ik wel degelijk voor 6:50 aant bollen ben.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
I shit you not, enkel op R link display is uur zichtbaar, nergens anders. En als uw parkeersensoren actief komen is gans het scherm de 360 graden en/of achteruitrijcamera, en dan ist klokske weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Hebt ge dan dat klokske dan persé nodig op dat moment?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Ik heb dat ook niet altijd nodig, behalve 's morgens..
dan duw ik de klein mannen in de auto, 1 naar de Creche, de andere naar de voorschoolse opvang, en ik moet zien dat ik 10 na 7 terug ben voor mijn trein. Dan wil ik terwijl ik de oprit al afbol zien hoe laat het is, of ik wel degelijk voor 6:50 aant bollen ben.
Of zoals den bompa destijds, die plakte een klokje op het dashboard
Comment
Comment