Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet niet hoe het zit bij de Espace, ik veronderstel hetzelfde als bij de Koleos, maar één versie onder de Initale Paris (Intens) hebt ge toch al andere zetels ?
Of het moet zijn dat ge de keuze wilt qua zetels in de IP uitvoering, maar ik kan niet direct bedenken welk niet-'premium' merk dat dan wel aanbied ? (Meestal één type zetel per afwerkingsniveau, toch ?)
Wat betreft die zetels zelf, ik zit er zelf prima in, maar ik mag wel hopen dat ze kwalitatief beter/dikker leder gaan gebruiken, afgaand op de vouwen die er nu al inzitten bij de onze... En zo'n dik gat heb ik nu ook niet ;-)
Het gedoe om dat klokje snap ik dan weer niet, want als ik achteruit rij hoef ik niet te weten hoe laat het is, haha :-)
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Ik heb geen idee hoe dat zit bij de andere niet-premiums, maar idd komt het vooral bij premiums voor dat ge andere zetels kunt kiezen. En als ge Volvo en VW niet bij premium steekt, die dan ook.
Ik weet ook niet meer in welke uitvoering ik gezeten heb toen bij renault. Het was zeker niet de goedkoopste, maar geen idee of het een initiale was. Probleem daar was dat ik totaal geen steun in de zetels had. Ik heb graag die flappen in mijn zij en moest ik 130kg wegen, zou ik zeker die steun hebben gehad. Maar die staan te ver uit mekaar dat bij de Kadjar niet was en bij mijne Tiguan ook niet. Ben destijds naar een 218 gaan kijken en bij die kon ge electrisch die zijstukken korter en verder uit mekaar zetten. Dat zou ook de oplossing zijn. Maar waarom zou een merk zoveel moeite moeten doen voor die 3 auto's die ze daardoor niet verkopen. Dus begrijp hen wel. Waarom de premiums wel meerdere zetels aanbieden, is me dan ook een raadsel, maar het is welkom.
Stuurwiel heeft ook heel wat extra knoppen gekregen (limiter en cruise control activatie zitten er nu ook op ipv op de middentunnel)
dat joystickske is weg voor snelheid up/down en boordcomputer up down en zijn nu volwaardige +- knoppen geworden links en rechts.
nog een knop voor die autonome pilot assist ook precies.
En gij denk dat als uwe 10 jaar is, dat gij nog ne naft kunt kiezen? Tegen dan zit er al een kerncentrale in
En de kans is groot dat ge tegen dan iets anders op het oog hebt hé Als ge nu ziet dat mijne maat met zijne S-Max nu als zelfstandige voor €200/maand meer met een Model X kan rijden, dan kunt ge wel eens andere gedachten krijgen hé
eik, ne model X
.
mijn kist wordt er al 4 na nieuwjaar. Binnen 6 jaar gaat nog niet alles electrisch zijn hoor. Ik schat dat brandstofmotoren maar gaan afgeschaft zijn ten vroegste 2035.
En iets anders op het oog? Ik weet het zo niet. De duitse premiums hebben afgedaan bij mij. Schone auto's en zo, maar als ik wat ruimte wil en wat opties die ik nu gewoon ben ist kassa kassa. Ik geef echt geen 75000+ voor een auto.
eik, ne model X
.
mijn kist wordt er al 4 na nieuwjaar. Binnen 6 jaar gaat nog niet alles electrisch zijn hoor. Ik schat dat brandstofmotoren maar gaan afgeschaft zijn ten vroegste 2035.
En iets anders op het oog? Ik weet het zo niet. De duitse premiums hebben afgedaan bij mij. Schone auto's en zo, maar als ik wat ruimte wil en wat opties die ik nu gewoon ben ist kassa kassa. Ik geef echt geen 75000+ voor een auto.
Als zelfstandige geen 75000+?
Ne model X zou ik nog wel zien zitten, maar toen ik hem eens goed bekeek, vroeg ik me af waar ik mijn skibox moest steken. Dat gaat dus niet, tenzij een enorm duur systeem Dus no-go
Mijne droom voorlopig blijft de GLE Coupé. Maar zolang ik met firmasletten blijf rijden, zal dat er niet in zitten.
Weet ge wel wat ge van uw 75000 euro terugtrekt? Het idee gaat bij de mensen dat zelfstandigen die bedragen terugverdienen via de belastingen.
Op een kar van 75K die je 100% mag aftrekken heb je na 4 jaar ongeveer 9000 euro terugverdiend (3750 belastingsvoordeel per afschrijfjaar - belasting op meerwaarde bij herverkoop na 4 jaar)
En dan heb je nog es maandelijks VAA er bovenop ook.
Nee, geld geven aan een auto om "kosten" te maken en fiscaal slim bezig te zijn: geen strak plan.
Als je een auto nodig hebt voor de zaak, dan is het leuk dat je een paar duizend euro korting krijg op je aankoop via je bruine enveloppe.
Weet ge wel wat ge van uw 75000 euro terugtrekt? Het idee gaat bij de mensen dat zelfstandigen die bedragen terugverdienen via de belastingen.
Op een kar van 75K die je 100% mag aftrekken heb je na 4 jaar ongeveer 9000 euro terugverdiend (3750 belastingsvoordeel per afschrijfjaar - belasting op meerwaarde bij herverkoop na 4 jaar)
En dan heb je nog es maandelijks VAA er bovenop ook.
Nee, geld geven aan een auto om "kosten" te maken en fiscaal slim bezig te zijn: geen strak plan.
Als je een auto nodig hebt voor de zaak, dan is het leuk dat je een paar duizend euro korting krijg op je aankoop via je bruine enveloppe.
Ne model X zou ik nog wel zien zitten, maar toen ik hem eens goed bekeek, vroeg ik me af waar ik mijn skibox moest steken. Dat gaat dus niet, tenzij een enorm duur systeem Dus no-go
Mijne droom voorlopig blijft de GLE Coupé. Maar zolang ik met firmasletten blijf rijden, zal dat er niet in zitten.
Er zijn nog andere manieren om aan ski's te geraken op vakantie:
- huren
- opsturen vooraf
- remorkske
- doorsteek door de koffer
Als je alternatieven zoekt zijn die er wel, maar het vergt wel een beetje aanpassen.
Trouwens, waarom per sé de Model X? Is de S dan echt te klein?
Er zijn nog andere manieren om aan ski's te geraken op vakantie:
- huren
- opsturen vooraf
- remorkske
- doorsteek door de koffer
Als je alternatieven zoekt zijn die er wel, maar het vergt wel een beetje aanpassen.
Trouwens, waarom per sé de Model X? Is de S dan echt te klein?
Huren: dat kan, maar vermits ik snowboarder ben, wil ik mijn eigen gekend gerief mee hebben dat uiteindelijk een pak goedkoper uit komt dan telkens te huren.
Opsturen: lijkt me een heel gedoe en weer extra kosten
Remorqske: Dat is mss een oplossing, maar ook een heel gedoe daar
Doorsteek: Met 5 in de auto is dat ook al geen optie.
Dus zal wel een andere auto kiezen dan
Maar binnenkort is er de nachttrein naar Oostenrijk en dat lijkt me nog interessanter.
Comment