Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    Die grenzen monovolume -SUV zijn toch al lang vervaagd?
    Espace is groot en je zit hoog, ok misschien niet zo extreem als in een full-sive suv maar toch bovengemiddeld hoog.
    Waar zit het verschil dan nog? Is kunstmatig onderscheid imho, t is vooral marketing dat ze niet graag bij de suv's worden gerekend
    Ik vind het toch een compleet ander rijgevoel.

Als ik bv mijn Espace vergelijk met de XC60 die ik daarna had, dan waren beide heel relax om te rijden, maar de Espace toch nog net op een andere manier.
    Lage laaddrempel van de Espace en de modulariteit van de neerklappende of uitneembare zetels vond ik ook een enorme plus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Ik vind het toch een compleet ander rijgevoel.

Als ik bv mijn Espace vergelijk met de XC60 die ik daarna had, dan waren beide heel relax om te rijden, maar de Espace toch nog net op een andere manier.
      Lage laaddrempel van de Espace en de modulariteit van de neerklappende of uitneembare zetels vond ik ook een enorme plus.
      Jij hebt het dan over de Espace IV, wat een eenvolumer was.
      Espace V is dat niet echt meer, en de zetels uitnemen zal dan toch met schroevendraaiers en/of sleutels moeten gebeuren.
      Maar qua comfort en afwerking is de V toch nogal wat beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Jij hebt het dan over de Espace IV, wat een eenvolumer was.
        Espace V is dat niet echt meer, en de zetels uitnemen zal dan toch met schroevendraaiers en/of sleutels moeten gebeuren.
        Maar qua comfort en afwerking is de V toch nogal wat beter.
        Ja klopt idd, met de V nog niet gereden.
        Die doet ook meer SUV aan.

Comment

Working...
        X