Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cadillac Escalade (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Knappe dashboard lay-out. Nogal wat mooier dan de tegenwoordig toegepaste schermen in een Mercedes interieur, vind ik.

Comment

Pfff, zoiets daar wilt ge toch in gaan wonen, niet? Ik zou liever den hele avond daarin zitten, dan in de zetel thuis

Comment

Fuck peekaas, lang leve het comfort om in de file te staan.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Wat moet dat kosten?
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Als je weet dat de huidige tussen 75k en 100k kost, zal deze rond of iets hoger uitkomen.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Als je weet dat de huidige tussen 75k en 100k kost, zal deze rond of iets hoger uitkomen.
              Zou idd kunnen kloppen, wel US prijs in Dollar.

How much does the 2021 Cadillac Escalade cost?

The 2021 Cadillac Escalade should continue with a starting price of around $75,000. For reference, the current Escalade starts at $75,195 while the 2020 Lincoln Navigator starts at $75,825. Official pricing for the new Escalade will be announced closer to its on-sale date.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Fuck peekaas, lang leve het comfort om in de file te staan.
                Laatst op een artikel van die Pick-ups op het laatste nieuws, postte ik iets over de rijsensatie. En dan antwoordde een gek madammeke 'Met zo een pick-up in de file staan is nogal rijsensatie'. Heb toen geantwoord dat ik in de file liever in een Ford F150 bleit dan in een smartje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Zou idd kunnen kloppen, wel US prijs in Dollar.

How much does the 2021 Cadillac Escalade cost?

The 2021 Cadillac Escalade should continue with a starting price of around $75,000. For reference, the current Escalade starts at $75,195 while the 2020 Lincoln Navigator starts at $75,825. Official pricing for the new Escalade will be announced closer to its on-sale date.
                  Prijzen op US sites zijn excl. BTW. Dus voor België moogt ge op die geafficheerde prijs zeker nog 30% bijtellen aan invoer en BTW.

Comment

Geen idee of het al
                    De 2020 is, but me like and me want :-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Voor mij te hip hop style. Mag discreter.

Comment

Nee hé, want die ziet er vooraan zo uit.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

schitterende auto, maar zou het nooit boven het origineel kiezen boven een suburban
                          ook nooit een maybach boven een benz of een ander vw merk boven skoda, tenzij porsche mss dan, voor de perfect uitgelanceerde basisversie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

Knappe dashboard lay-out. Nogal wat mooier dan de tegenwoordig toegepaste schermen in een Mercedes interieur, vind ik.
                            het zou zomaar de dash van een mabach versie moeten zijn, idd prachtige dash

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                              Zo kwam ik eens iemand op een US forum tegen die daar nu ondertussen al 35 jaar woont en altijd in auto's gedaan heeft, zowel in BE als in de USA, dat Escalades vooral voor 'the blacks' zijn en de gewone amerikanen met de veel goedkopere Chevrolet rijden.
                              in de USA is cadillac op zich gewoon een negerauto geworden.
                              beetje zoals bmw in belgie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                beetje zoals bmw in belgie

Comment

Gewoon feiten...

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Comment

Working...
                                  X