Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou eerste kwartaal 2021 zijn volgens de chat die ik vorige maand had op de site. Maar als ik links en rechts nog wat opvang, zal dit ten vroegste naar eind van maart zijn.
China krijgt voorkeur en daar komen eerste leveringen normaal gezien eind dit jaar.
Ik vraag me echt af wie er in gods naam zo een DS9 zou willen kopen, een 508 ziet er mooier uit (meer klasse). En de DS9 zal waarschijnlijk ook nog eens duurder zijn.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik vraag me echt af wie er in gods naam zo een DS9 zou willen kopen, een 508 ziet er mooier uit (meer klasse). En de DS9 zal waarschijnlijk ook nog eens duurder zijn.
Er zijn ook echte citrofielen. Mensen die altijd een XM hadden en een C6... Die mensen hebben de laatste jaren, op de ds7 na, niks meer naar hun gading gehad.
Heel veel zullen er dat niet zijn, maar ze zijn er wel.
Allemaal goed en wel, maar wie gaat er zich een opgewaardeerde Citroën van 5 meter kopen ? Wat doe je daar mee, en wat anders kan je met dat geld aanschaffen ?
De Franse president
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment