Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vw golf 8 - gti, gte, gtd, r
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
STAPJE EXTRA
KRACHTIGERE VOLKSWAGEN GOLF R OP KOMST?
De Volkswagen Golf R komt met zijn 320 pk niet echt vermogen te kort, maar toch heeft het er schijn van dat er een versie boven komt. Daarin zou de 2.0 TSI bijna 334 pk leveren.
De onthulling van de Volkswagen Golf R ligt inmiddels drie maanden achter ons. De sportieve topversie wordt inmiddels op diverse plekken al aan de tand gevoeld, waaronder in het Verenigd Koninkrijk. Daar kreeg Youtuber en Volkswagen-fan Volkswizard bij een test van een Golf GTI een handleiding van de Golf in handen. Die spitte hij in al zijn enthousiasme helemaal door en bij de lijst motoriseringen trof hij iets bijzonders aan. Onder de bekende 320 pk sterke 2.0 TSI, die uiteraard voor de Golf R is, stond nog een krachtbron met omgerekend bijna 334 pk vermogen. 14 pk meer dus. Het maximumkoppel is met 420 Nm wel gelijk aan dat van de Golf R.
Zoals hierboven te zien is, staat er niets over het type waarin dit blok wordt geleverd. Logischerwijs gaat het om een extra snelle versie van de Golf R. Er gaan al langer geruchten over een ‘Golf R Plus’, die volgens sommigen zelfs 400 pk tot zijn beschikking zou krijgen. Zo’n feest lijkt het niet te worden, maar wellicht is dit dan toch een levensteken van een Golf R Plus. De reguliere Golf R is er pas net, dus waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat de extra rappe uitvoering het groene licht krijgt in Wolfsburg. Mogelijk gaat het ook nog om een gelimiteerde oplage. We wachten in spanning af.
Bron: AutoweekEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenLeg daar toch eindelijk eens een 5-cil in2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
rs3 kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
Te duur zeker het nieuw model dat gaat komen, helaas.
Bij het vorige model zeiden ze dat het de laatste keer was2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
is het trouwens al bevestigd dat er opnieuw een 5-cilinder komt in de rs3?
Bij het vorige model zeiden ze dat het de laatste keer wasThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
-
is het trouwens al bevestigd dat er opnieuw een 5-cilinder komt in de rs3?
Bij het vorige model zeiden ze dat het de laatste keer was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
De Clubsport is de gene die je moet hebben.
Maar ik pas, de 8 is totaal mijn ding niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
Zou zelfs in de Seat Formentor komen.. 8R zou schijnt nog beter rijden dan de 7R. Enkel dat interieur hé, en die snuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVind net het interieur van de 8 niet echt mooi. Volgens mij is de materiaalkeuze ook niet op hetzelfde niveau als bij de 7.
Afwerking was al sterk bij de 7R, volgens hetgeen ik al las is de 8 zeker geen stap vooruit.
Die motorkap met stok bij de 8 ipv gasveren op de 7 is ook wel el cheapo. Je hebt dan een kar van 50-55k2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
Comment