Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor Fiat is vandaag een nieuw tijdperk van start gegaan: de eerste volledige elektrische auto van FCA! De 500e is de derde generatie van het iconische model en het lijkt er op dat deze nieuwe vers…
Ik weet het niet eigenlijk, als ik puur naar mezelf kijk zou ik het er niet voor overhebben, maar anderzijds, als ik hier rond mij kijk zie ik de Zoe'kes eigenlijk best veel rondsjezen ? En die beginnen hier in Frankrijk (aankoop batterij inbegrepen) ook aan 32000€.
En volgens onze Renault garagist verkoopt hij vaak Zoe's aan 'de bomma' die hare Twingo 1 wilt vervangen, haha :-)
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
als je dan toch perse met de zoe wil vergelijken momenteel in be voor 26100 inc 50 kw batterij.https://aanbiedingen.renault.be/zoe
zo wordt die 500 wel heeel duur,zelfs als je geen rekening houd met recyclagepremie
Tja, écht goedkoop is een 500 nooit geweest (voor wat er tegenover staat puur qua uitrusting, afwerking, leeftijd van het model (!) en motoren) en daar is Fiat toch ook altijd mee weggekomen.
We gaan het zien ;-)
Alles gaat vallen of staan met de vanafprijs van de gewone versie (gesloten).
Maar aangezien ze net de oude 500 als 'hybrid' gelost hebben (om dat een beetje op te vangen lijkt het), verwacht ik daar geen mirakels :-/
World premiere of the new Fiat 500, the first fully electric FCA car. The third generation of the Fiat 500 is completely new: more space, higher technology, ...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Ik heb twee dagen geleden mijn eerste 500e zien rijden, waar anders dan in...Nederland. Zag er leuk uit...en de dame achter het stuur ook...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik wìl niet eens weten wat hij kost, maar dat interieur van die Armani versie
Ja die is wel knap zeg met dat chipdeck-inleg. Kan je nooit iets mee misdoen als daarvoor gaat.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ferm bakske... zou ik nog overwegen voor de madam als electrische citykar. e208 stond al op de lijst als mogelijke kandidaat, maar deze springt er qua design en elegantie wel boven.
120pk zit hierin zeker?
Comment