Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500 (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIAT 500e SPORT TECHNO.

500 behoort traditioneel ook tot de sportwereld.
    Met de Sport Techno-reeks heeft Mopar een thema verkend dat deel uitmaakt van de geschiedenis van het model en het karakter ervan sterk versterkt.
    Exclusieve 17 ”lichtmetalen velgen, spiegelkappen met logo voor en achter en sleutelafdekkingen, allemaal in mat maratea grijs, maken deze auto uitgesproken sportief.
    Aan specifieke versieringen voor dak en zijkanten geen gebrek.
    De reeks aanpassingen wordt gecompleteerd door de verlichte instaplijsten en de interieurverlichting, voor een vleugje extra helderheid in het passagierscompartiment.
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• k wist niet dat daar intussen goedkopere versies van uitgebracht waren, een heel verschil in prijs....ook in looks uiteraard
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Comment

• nederlands website die okkazie vorig model elektrische 500's aanbiedt aan schappelijke prijzen, geimporteerd uit usa

Ontdek de 100% elektrische Fiat 500e: milieuvriendelijk, lage gebruikskosten en de leukste auto in zijn klasse en gewoon op voorraad.

Comment

• Da’s wel duur hoor. Je kan ze in de US vinden voor 6-, 7.000 USD. Heb ooit contact gehad met iemand hier voor import. Reken op een dikke €2.000 voor hij hier rijklaar staat. En veel tijd natuurlijk.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• idd, was ook al gaan zoeken, maar toch...fak, goesting in een bijkomende auto, kriebelt wel...zien er wel automatisch wat abarth achtig uit

wat is de basisprijs van de neiuwe in basisversie eigenlijk? ik zie alleen 23k

Comment

• Nieuw (benzineversie) kosten ze echt niet veel. Ik heb onlangs een klein tweede autootje gekocht. Ook naar de 500 gaan kijken en zo'n stockmodel is een van de goedkoopste 'nieuwe' auto's die er op de markt zijn. Voor ongeveer 12000-15000 euro ben je aan het rijden. Vrouw vindt ze mooi dus toch maar eens gaan kijken, maar het is echt een te klein ding. Echt een afknapper. M'n zetel staat met de rugleuning tegen de achterbank aan en alsnog zit m'n hoofd klem, zodat er niemand achter kan zitten, en in de kofferbak past ook al helemaal niks. 3 kindjes naar de sportclub brengen? Forget it. Er passen niet eens 3 kinderen in en al helemaal geen 3 sporttassen Snel naar iets anders gaan kijken, gelukkig. Als 2e autootje dan een recente Micra tekna genomen, die toch op alle vlakken wat niveaus hoger staat en een stuk groter is, ondanks wat de naam doet vermoeden

Het blijft zowat een cult autootje. Hip uiterlijk, frivool en goedkoop. Goed voor een meisje van 18 of zo, maar als er ooit iemand mee moet of als je zelf een meter 90 bent is het echt totaal onbruikbaar.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Last edited by metalpe; 19/11/2020, 08:25.

Comment

• is om 19 km/19 min enkele rit woon-werk te doen en naar den aldi te rijden, de grote dieselmotor van de s ziet daarvan af imo...als ik dan voor 10/11k een electrisch - best knap - ding kan hebben met airco, leer en cc...ni vergeten dat ik 6 jaar met een smart heb gereden dus wel wat brakkig - wel veeeel rijplezier - gewoon ben
                    een gewone 500 zegt me eigenlijk nix
                    Last edited by bobo; 19/11/2020, 08:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                      Nieuw (benzineversie) kosten ze echt niet veel. Ik heb onlangs een klein tweede autootje gekocht. Ook naar de 500 gaan kijken en zo'n stockmodel is een van de goedkoopste 'nieuwe' auto's die er op de markt zijn. Voor ongeveer 12000-15000 euro ben je aan het rijden. Vrouw vindt ze mooi dus toch maar eens gaan kijken, maar het is echt een te klein ding. Echt een afknapper. M'n zetel staat met de rugleuning tegen de achterbank aan en alsnog zit m'n hoofd klem, zodat er niemand achter kan zitten, en in de kofferbak past ook al helemaal niks. 3 kindjes naar de sportclub brengen? Forget it. Er passen niet eens 3 kinderen in en al helemaal geen 3 sporttassen Snel naar iets anders gaan kijken, gelukkig. Als 2e autootje dan een recente Micra tekna genomen, die toch op alle vlakken wat niveaus hoger staat en een stuk groter is, ondanks wat de naam doet vermoeden

Het blijft zowat een cult autootje. Hip uiterlijk, frivool en goedkoop. Goed voor een meisje van 18 of zo, maar als er ooit iemand mee moet of als je zelf een meter 90 bent is het echt totaal onbruikbaar.

Dat snap ik echt niet. Ik rij met die van mij 700 km op 1 dag, ring en terug, met mijn vrouw en twee dochters (11 en 7). Niemand klaagt over te weinig plaats.

Ben nochtans niet klein en al zeker niet mager.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Dat snap ik echt niet. Ik rij met die van mij 700 km op 1 dag, ring en terug, met mijn vrouw en twee dochters (11 en 7). Niemand klaagt over te weinig plaats.

Ben nochtans niet klein en al zeker niet mager.

Dat vind ik echt wel straf
                        Ik heb een normaal postuur, maar ben wel een meter 91, en m'n zetel raakte zowat de achterbank, en mijn hoofd het plafond. En ik heb er nu ingezeten, en enkele jaren terug ben ik ook al eens gaan kijken voor een 500 cabrio, toen had ik hetzelfde gevoel. Misschien heb ik in verhouding lange benen of zo, ik weet het niet.

Comment

Ik heb een normaal postuur, maar ben wel een meter 91, en m'n zetel raakte zowat de achterbank, en mijn hoofd het plafond. En ik heb er nu ingezeten, en enkele jaren terug ben ik ook al eens gaan kijken voor een 500 cabrio, toen had ik hetzelfde gevoel. Misschien heb ik in verhouding lange benen of zo, ik weet het niet.

Je bent ruim 10 cm groter dan mij, dus dat je moet inboeten op beenruimte achterin dan kan ik begrijpen.

Maar qua hoogte vind ik de 500 net vrij ruim. Ik zit verder met m’n hoofd van het dak dan in vele ‘normale’ gezinswagens. 500 is ook geen lage wagen, een standaard 500 was hoger dan mijn Tipo, bijvoorbeeld (Abarth is iets lager door de verlaagde ophanging).

Nu, mijn kindjes zijn 7 en 11 dus dat gaat achteraan. Twee 18-jarigen daarin proppen voor meer dan 5 kilometer zou ik zeker niet doen. Ik kruip er soms zelf in achteraan (kuisen), en dan is het echt geen zicht als ik er weer uit moet vrouw kan beter een schoenlepel aanreiken dan, zo voelt het

Mijn vrouwtje doet er ook vaak de wekelijkse boodschappen mee (eten, drinken,... voor een week). En ja, soms moet er dan eens iets op de achterbank.

Het is maar wat je gewoon bent en wil. Als enige auto zou ik het niet willen.

Comment

• Wij zijn 2 jaar geleden ook voor ene gaan kijken.
                            Vrouw en dochter zijn er gek van maar de toen 10 jarige dochter zat te gekneld achter mij.

Diegene die we toen hebben getest was een vervangwagen met 15.000km en die rammelde aan alle kanten.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik ben 1,97 meter. Achter mij is uiteraard niet veel plaats, maar de achterbank raken lukt in die van ons niet omdat de rails van de stoel daarvoor te kort zijn. Geen probleem met de hoofdruimte, maar ik heb verhoudingsgewijs een klein bovenlichaam. Ik ben die mens die als ge hem ziet zitten, gemiddeld lijkt, maar die dan rechtstaat en een kop groter blijkt te zijn dan de meeste anderen

Comment

• Weet iemand welke dealer er al heeft staan ? geen zin om naar NL te rijden
                                Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                                Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk Berichten
                                  Weet iemand welke dealer er al heeft staan ? geen zin om naar NL te rijden
                                  Volgens mijn staan er ook nog "geen" 500E's bij Nederlandse dealers.

Comment

Comment

• Onlangs stelde Fiat de 500e voor, die ze graag willen rijmen met een Abarth model.
                                      In gesprek met collega Divjak droomde Fiat-CEO Luca Napolitano al even luidop: “Abarth doet het momenteel uitstekend en hoopt natuurlijk op een elektrische schorpioenversie van de New 500e.
                                      Ik trouwens ook, dus dat gaan we snel moeten onderzoeken.
                                      We zijn er namelijk zeker van dat zelfs traditionele Abarth-klanten hun gading zouden vinden in een elektrische 500,
                                      met alle typische kenmerken die ons sportmerk al een halve eeuw van de rest onderscheiden.
                                      We mogen in deze sombere tijden toch ook al eens dromen, niet?”
                                      Last edited by The Pretender; 21/11/2020, 13:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Volgens mijn staan er ook nog "geen" 500E's bij Nederlandse dealers.
                                        In Eindhoven staan er al
                                        Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                                        Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• all-new Fiat 500 FULL REVIEW The 2021 EV surprise!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X