Ik denk dat dit, samen met de Zoe, de ideale stadswagentjes van het moment zijn. Mijn kameraad zijn vrouw heeft een nieuwe Zoe, zijn daar erg tevreden van. Ze moeten ook maar 1x per week max laden, omdat die niet zoveel gebruikt wordt, enkel voor wat stad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500 (2020)
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Ben er wel fan van.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenEr zijn 4 modellen op FIAT.NL vanaf € 20,900,-
500 Action
500 Passion
500 Icon
500 La Prima
Dan wordt het wel iets kostelijk... maar nog net betaalbaar voor velen...
Interieur is echt wel top!
Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
Comment
-
In Nederland staan de eerste al te koop, zoals bv deze 500e Icon van € 36.289,-
verkocht.Last edited by The Pretender; 07/05/2021, 10:03.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenIk heb er tot nu toe 2 gezien in de afgelopen periode.
VW’s iD.3 veel vaker.
Heeft ook een veel grotere doelgroep
Comment
-
CHE BELLO, H&R Sportfedern für den Fiat 500e.
H&R hat für den Fiat 500e neue Fahrwerks-Komponenten entwickelt.
Fiats Kleinster ist seit seiner Neuauflage im Jahr 2007 ein Volltreffer!
Nach unzähligen Varianten trumpft der Cinquecento nun mit einer rein elektrischen Cabrio-Version auf, da kann der Sommer kommen!
Schnell hat die H&R Entwicklungsabteilung daher einen passenden Sportfedersatz in Angriff genommen.
Dank der präzisen Feinabstimmung der Federelemente auf die Serien-Dämpfer bleibt der Fahrkomfort Langstreckentauglich, doch der abgesenkte Schwerpunkt sorgt für ein dynamischeres Einlenk- und reduziertes Wankverhalten.
Optional versprechen H&R Trak+ Spurverbreiterungen aus hochzugfestem Aluminium den perfekten Radstand.
Wahlweise silber oder schwarz eloxiert lassen sich damit Serien- wie Zubehör-Räder millimetergenau an den Kotflügelkanten ausrichten.
Wie bei H&R üblich werden alle Produkte mit den benötigten Teilegutachten geliefert und sind Made in Germany!
H&R Fahrwerkskomponenten für Fiat 500e Cabrio (Elektro), Typ FA1 ab Baujahr 2020
Sportfedern
Art.Nr.: 28620-1 Tieferlegung: VA 30mm / HA 25 mm
Preis (UVP): 260,00 EURO inkl. 19% MwSt.
Trak+ Spurverbreiterungen silber oder schwarz eloxiert
Verbreiterung: ab 10mm (pro Achse)
Preis (UVP): ab 44,83 EURO inkl. 19% MwSt.
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
Comment