Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cupra Formentor (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk BerichtenVet spel
Wel stevig aan de prijs. Direct richting 40.000 incl btw voor 1.5tsi..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Heeft er iemand al mee gereden? Hoe rijdt ie? Ik kan hem kiezen als volgende bedrijfswagen maar niemand heeft'm al gereden precies.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk BerichtenHeeft er iemand al mee gereden? Hoe rijdt ie? Ik kan hem kiezen als volgende bedrijfswagen maar niemand heeft'm al gereden precies.
sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK
Comment
-
Ik heb vorig jaar met een Q3 150 PK TSI DSG gereden.
Zelfde platform en aandrijflijn in de Formentor.
Ik was niet zo kapot van de combinatie motor/versnellingsbak.
De DSG voelde traag aan, en de motor maakt veel kabaal als je hem een beetje in toeren trekt.
Maar een testrit is altijd de beste optie uiteraard.
Wat voor de één een issue is, is voor een ander dan weer geen probleem... en vice versa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk heb vorig jaar met een Q3 150 PK TSI DSG gereden.
Zelfde platform en aandrijflijn in de Formentor.
Ik was niet zo kapot van de combinatie motor/versnellingsbak.
De DSG voelde traag aan, en de motor maakt veel kabaal als je hem een beetje in toeren trekt.
Maar een testrit is altijd de beste optie uiteraard.
Wat voor de één een issue is, is voor een ander dan weer geen probleem... en vice versa.
Q3 is 35 TSFI is inderdaad een hel, terwijl die combinatie in de Superb net dik oké was.
In de Kodiaq kan ik er nog niet veel van zeggen (slechts 500km mee gereden nu), Tiguan was beetje tussen de twee in.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEn hij komt met de 2.5 5 cilinder.
EindelijkIRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
Comment