Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse - Facelift (2020)
Collapse
X
-
Comment
-
Buitenkant vind ik mooi maar doet me altijd denken aan Lexus. Binnenkant van de nieuwe c is een totale ramp van wat ik al gezien heb. Totaal smaakloos. Net een Tesla... Ik snap dat er een publiek voor is maar dat is niet het publiek die shopt bij Mercedes, BMW en audilets have some more member berries
Comment
-
het mooiste met de klassieke grille met de ster op de motorkap. zowieso een goede auto uiteraardBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik ben een Johny, peins ik. Die ster op de motorkap vind ik alleen passen op alles ouder dan de w125.
Eens het Sacco-design er gekomen is, was die ster precies iets dat er bij moest, omdat het een Mercedes was.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenGeef mij maar de Mercedes, ik vind die een pad beter gedisinged zowel exterieur als interieur dan de BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
Alleen spijtig dat Mercedes niet meer synoniem is voor degelijkheid heEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Wa een bullshit. Ik heb nog nooit veel miserie gehad met mijn benzen. Nieuwe tech in een dure auto zorgt natuurlijk rapper voor klachten dan oude bazar in een goedkope auto. Wie iets duur koop zal veel sneller klagen wat logisch is. If you pay peanuts you get monkeyslets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja, maar mss toch raadzamer om van een eerste modeljaar weg te blijven, en niet alleen voor een a...nog meer voor een s
Enkel hun digitale wereld trekt nergens op en is ook nog eens dik betaalbaar geworden, maar zo zijn er nog merken. En dat is dan ook nog vooral de fout van hun dealers die er zelf niks van kunnen en geen of verkeerde info verstrekken Google heeft mij al veel geholpenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik mijn BMW was een nachtmerrie en geen eerste jaar model. Je hoort over elk merk horror verhalen en ze hebben allemaal hun portie slechte modellen. Elke productielijn of supplier kan ook eens issues hebben maar idd ik blijf ook altijd weg van een 1st yearlets have some more member berries
Comment
-
[QUOTE=Doa;n6477481]Ik mijn BMW was een nachtmerrie en geen eerste jaar model. Je hoort over elk merk horror verhalen en ze hebben allemaal hun portie slechte modellen. Elke productielijn of supplier kan ook eens issues hebben maar idd ik blijf ook altijd weg van een 1st year[/QUOTELast edited by realgenius; 02/06/2020, 07:54.
Comment
Comment