Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mercedes E-Class All-Terrain -FULL REVIEW- 2021 EClass Wagon estate - Facelift

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

edit.
      Last edited by Jocar; 07/12/2022, 09:26.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Mercedes-AMG E53 - Review

Comment

MERCEDES-BENZ E-KLASSE KRIJGT NIEUWE MILD-HYBRID-DIESEL

E220D MET ELEKTRO-ONDERSTEUNING

De Mercedes-Benz E-klasse krijgt een nieuwe dieselmotor met mild-hybrid-techniek. De machine is geen aanvulling aan het leveringsgamma, maar een krachtbron die een dieselmotor zonder mild-hybrid-techniek vervangt.

Het leveringsgamma van de E-klasse ziet er met ingang van maart net even anders uit dan je misschien gewend bent. De E300 - dus niet de plug-in hybride E300 e - verdwijnt namelijk van de prijslijst. Daarnaast krijgt de E220d-dieselversie een geheel nieuwe aandrijflijn. De conventionele 194 pk en 400 Nm sterke dieselmotor wordt vervangen door een modernere dieselmotor met mild-hybrid-techniek.

De vernieuwde E220d heeft voortaan een in de basis 200 pk en 440 Nm sterke 2.0 viercilinder met daarbij 20 pk aan elektrokracht. De E-klasse Limousine E220d sprint in 7,4 seconden naar een snelheid van 100 km/h en haalt een topsnelheid van 238 km/h. De E-klasse Estate met de nieuwe dieselkrachtbron bereikt in 7,8 tellen de 100 km/h en moet in staat zijn om de 232 km/h aan te tikken.

Bron: Autoweek

Comment

Mercedes E300de rijtest: de perfecte auto

Comment

Zalige cruisebak zo eentje mmmmm

Comment

Working...
              X