Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Sedan (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Knappe wagen! Eigenlijk straf, over deze zijn grote smoel lees ik niks en de nieuwe 4-serie wordt hiervoor verguisd

Last edited by Jocar; 19/06/2020, 09:15.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Jakkes wat een lelijke grote smoel

Comment

S3:

Comment

Comment

VOORLOPIGE SUBTOPPERS

AUDI S3 SPORTBACK EN LIMOUSINE BREKEN LOS!

De A3-familie heeft tot de komst van de knalharde RS3-varianten een nieuwe topversie: de S3. In een vloeiende beweging trekt Audi digitaal het doek van zowel de S3 Sportback als de S3 Limousine.

Tot de nog te onthullen heftige Audi RS3 Sportback en RS3 Limousine de nieuwe S3 tot subtopper degradeert, zijn de kakelversie S3-versies de absolute toppers van het A3-gamma. Het sportieve duo heeft net als voorheen een 2.0 TFSI onder de kap die 310 pk opwekt, al hebben de doorontwikkelde viercilinders met een maximumkoppel van 400 Nm nu 20 Nm extra ten opzichte van hun voorgangers. De 2.0 TFSI is in alle gevallen gekoppeld aan een S tronic-automaat met zeven verzetten.

Wie de vierwielaangedreven S3's stevig op hun falie geeft, moet in 4,8 seconden naar 100 km/h kunnen denderen. De topsnelheid is elektronisch begrensd op 250 km/h. Boenderen met de S3's gaat ongetwijfeld gepaard met een aardig geluid, al kun je via Audi Drive Select een extra stevig aangezet motorgeluid kiezen. Zowel de S3 Limousine als S3 Sportback staat op een sportonderstel waarmee het tweetal 1,5 centimeter dichter tegen het asfalt ligt. Een S-sportonderstel met damper control is optioneel. Uiteraard zorgt een aangepast remsysteem ervoor dat de twee nieuwkomers weer fatsoenlijk tot bedaren zijn te brengen.

Natuurlijk gaat het sportieve hart van de S3's hand in hand met een sportief uiterlijk. Zo zijn de S3 Sportback en S3 Limousine vanbuiten onder meer te herkennen aan hun aangepaste grille met een ruitpatroon. In de bumpers zijn grote luchtinlaten gezaagd en geheel volgens S-traditie zijn de spiegelkappen in aluminiumlook uitgevoerd. Onderaan de bilpartij hangen te midden van een diffuser de S-kenmerkende sets dubbele uitlaatpijpen. De nog te onthullen RS3 herken je straks weer aan zijn twee ovale uitlaateindstukken. De S3's staan standaard op 18-inch lichtmetaal. 19-inch schoeisel is optioneel.

Ook vanbinnen onderscheiden de S3 Limousine en S3 Sportback zich van hun bravere broertjes en zusjes. Zo past Audi diverse aluminium- en koolstofvezelaccenten toe. Een digitaal instrumentenpaneel is standaard, al moet je wel bijbetalen voor de uitgebreidere Virtual Cockpit en de overtreffende Plus-versie daarvan. Sportstoelen maken deel uit van de standaarduitrusting.

De nieuwe S3 Sportback en S3 Limousine staan per oktober bij de dealers. Prijzen volgen in de aanloop naar de marktintroductie.

Comment

Audi A3 (2020) - Review - Limousine of Hatchback?

Comment

Working...
                X