Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Serie - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    Hybride is toch gewoon om aan de eisen te voldoen als bedrijfswagen of leasing? Zolang de standaard wordt gehaald om zoveel mogelijk fiscaal aftrekbaar te zijn is het goed. De rest is bijzaak denk ik zo. Jullie nemen het veel te ernstig op
    De nagel op de kop voor het grootste deel van de hybridekopers, toch in deze prijsklasse. Tot de regering natuurlijk met terugwerkende kracht de regels aanpast (*kuch* Cayenne hybride)

Ik moet toegeven dat ik toch getwijfeld heb tussen de 520d en 530e, als ik voor BMW zou gekozen hebben. Kleinere koffer en wat minder goede wegligging door het extra gewicht, maar wel stevige prestaties en toch een lager verbruik in stadsverkeer, toch voor de kilometers dat je batterij nog geladen is.
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Op bimmerboard is zo een X5 45e topic. Actiefste topic op het forum, meer dan 60000 keer gelezen ook, hoe zou dat toch komen
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

2020 BMW 5 Series M550i 530HP 4.4 V8 BiTurbo - REVIEW

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Eerste PROTOTYPE-test met de nieuwe BMW 545e!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Eerste kennismaking vernieuwde BMW 5 Serie (2020)

Comment

DE 7-SERIE VOORBIJ

VERNIEUWDE BMW 5-SERIE VERLENGD

De vernieuwde BMW 5-serie is met enkele centimeters uitgerekt. De BMW 5-serie L is daarmee een stuk ruimer achterin dan de reguliere exemplaren.

BMW levert de 5-serie in China in verlengde vorm en het is die auto die nu is opgewaardeerd. Eerlijk is eerlijk: de aanpassingen komen niet uit de lucht vallen. Eerder dit jaar voerde BMW in Europa een facelift door op de 5-serie en nu is het de beurt aan de speciaal voor de Chinese markt bestemde 5-serie L.

Vanbuiten profiteert de Chinese 5-serie L van dezelfde aanpassingen die het Europese model eerder dit jaar ontving. De 5-serie L heeft 13 centimeter extra tussen de voor- en achteras en dat brengt de wielbasis op 3,11 meter. Een behoorlijke afstand. De normale 7-serie heeft met 3,07 meter namelijk een iets kleinere wielbasis. BMW zet onder meer een groot glazen dak en twee displays voor de achterpassagiers op de optielijst. Een speciale achterbank met extra dikke kussens en zachtere hoofdsteunen is voor de Chinese markt een exclusieve optie in de Fünfer. De 5-serie L komt onder meer op de markt als 535Le, een plug-in hybride met een systeemvermogen van 292 pk. Die aandrijflijn kennen we hier van de 530e.

BMW boert in China behoorlijk goed met de 5-serie. Het model was vorig jaar goed voor 174.000 verkochte exemplaren en daarmee is -ie populairder dan de Audi A6 en Mercedes-Benz E-klasse. Hier komt de verlengde 5-serie niet op de markt.

Comment

Dochter en schoonzoon die van hen vandaag gaan afhalen, 530e

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Gisteren dus met deze 530e op de baan geweest. Tot 100km/u kan je elektrisch rijden. Wil je snel gaan helpt de benzine motor mee, maar wat een herrie maakt die kar als de benzine motor meehelpt in kickdown. Het optrekken “als een raket” volgens.de schoonzoon viel ook vies tegen. Als dat 6,4 seconden moet zijn, dan ontbraken er wat paarden denk ik. Wat het interieur betreft: kan me niet bekoren. Te oudbollig uitziend en achterhaald. Tja.... al bij al teleurstellend.
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    Gisteren dus met deze 530e op de baan geweest. Tot 100km/u kan je elektrisch rijden. Wil je snel gaan helpt de benzine motor mee, maar wat een herrie maakt die kar als de benzine motor meehelpt in kickdown. Het optrekken “als een raket” volgens.de schoonzoon viel ook vies tegen. Als dat 6,4 seconden moet zijn, dan ontbraken er wat paarden denk ik. Wat het interieur betreft: kan me niet bekoren. Te oudbollig uitziend en achterhaald. Tja.... al bij al teleurstellend.
                    ja de 530e heeft natuurlijk een 4-cilinder en dat maakt al wat meer lawaai (niet het aangename lawaai)

het interieur heb ik in het echt nog niet gezien, maar wat ik van de foto's zag, kan ik je alleen maar gelijk geven.

Ik begrijp trouwens niet dat ze bij de LCI (zowel de 5, 6 & 7 alsook de gloednieuwe nog uit te brengen iX3) zo'n ongelooflijk lelijke joystick als automaat uit de jaren 80 blijven gebruiken ivp die mooie uit de X5/X6.
                    Het interieur ziet er idd al verouderd uit... (voor wat ik al heb gezien)
                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Nog een minpuntje: de ruimte in de koffer. Serieus gekrompen met die batterij die daar in de weg steekt. En erg onhandig met die verspringing. Wil je de laadvloer vlak. Heb je nog minder plaats. Beter naar de break uitkijken dan, want de berline zijn kofferruimte is enkel voor reizen goed genoeg als je ook een dakkoffer aanschaft.

Comment

545e boven de 50gr CO2. Volkomen nutteloos dus in BE.

Comment

BMW 540i M Sport FULL driving REVIEW vs BMW M550i comparison 5-Series Facelift 2021

Comment

Audi A6 Avant vs. BMW 5 Serie Touring 2018 - Autotest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                              545e boven de 50gr CO2. Volkomen nutteloos dus in BE.
                              Vanaf 49gr, niet? Bestellen met kleine wielen, en na levering andere wielen plaatsen.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

BMW 530e LCI - Rij-impressie

Comment

BMW M550i 2021 review - see why it's better than an M5!

Comment

Er wordt ook een M5 CS verwacht binnenkort. 4,4-Liter-V8-Biturbo met 635 Pk en 750 Nm.

Comment

ik vind het wel knap van BMW dat ze (hoewel Mperformance) toch nog een niet M V8 aanbieden.
                                      Al is die M5 CS wel echt een dreamcar hé
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

New BMW M5 2021 review: see how BONKERS quick it is to 60mph!

Comment

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X