POWERLEKKAGE!
GELEKT: BMW M5 CS
Helaas voor BMW zijn de eerste foto's van de M5 CS al op internet beland. De M5 CS geldt als overteffende trap van de van nature al heftige BMW M5 en M5 Competition.
BMW komt voor het eerst in de geschiedenis van de M5 met een CS-versie van zijn sportsedan, een auto die de M5 Competition nog eens overtreft. Helaas voor het merk zijn de eerste foto's al op de digitale straat beland. Onder meer Instagram-gebruiker Wilco Blok plaatst een stel beelden van de nieuwe M5 CS.
De 'reguliere' BMW M5 perst 600 pk uit zijn biturbo 4.4 V8, de M5 Competition schopt het zelfs tot 625 pk. De M5 CS sprint beide varianten met zijn 635 pk doodleuk voorbij. Hij is niet alleen krachtiger dan zijn reeds bekende broertjes, maar ook lichter. De sportsedan verliest 70 kilo en legt derhalve 1.800 kilo in de schaal. BMW geeft de M5 CS koolstofkeramische remmerij die samen met rode remklauwen een vergeefse poging doen zich te verschuilen achter het nieuwe goudkleurige lichtmetaal. Die gouden kleur vind je overigens op meer plekken terug, onder meer bij de omlijsting van de grille.
De BMW M5 CS wordt ook vanbinnen aangepakt. Achterin de über-M5 waarschijnlijk geen reguliere achterbank, maar twee min of meer losse zitplaatsen. De onthulling zal waarschijnlijk niet lang meer op zich laten wachten.
GELEKT: BMW M5 CS
Helaas voor BMW zijn de eerste foto's van de M5 CS al op internet beland. De M5 CS geldt als overteffende trap van de van nature al heftige BMW M5 en M5 Competition.
BMW komt voor het eerst in de geschiedenis van de M5 met een CS-versie van zijn sportsedan, een auto die de M5 Competition nog eens overtreft. Helaas voor het merk zijn de eerste foto's al op de digitale straat beland. Onder meer Instagram-gebruiker Wilco Blok plaatst een stel beelden van de nieuwe M5 CS.
De 'reguliere' BMW M5 perst 600 pk uit zijn biturbo 4.4 V8, de M5 Competition schopt het zelfs tot 625 pk. De M5 CS sprint beide varianten met zijn 635 pk doodleuk voorbij. Hij is niet alleen krachtiger dan zijn reeds bekende broertjes, maar ook lichter. De sportsedan verliest 70 kilo en legt derhalve 1.800 kilo in de schaal. BMW geeft de M5 CS koolstofkeramische remmerij die samen met rode remklauwen een vergeefse poging doen zich te verschuilen achter het nieuwe goudkleurige lichtmetaal. Die gouden kleur vind je overigens op meer plekken terug, onder meer bij de omlijsting van de grille.
De BMW M5 CS wordt ook vanbinnen aangepakt. Achterin de über-M5 waarschijnlijk geen reguliere achterbank, maar twee min of meer losse zitplaatsen. De onthulling zal waarschijnlijk niet lang meer op zich laten wachten.
Comment