Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-Serie Coupé/Cabrio (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendie snoet
Comment
-
Ik denk dat Matt gelijk heeft en zou zo'n 4 Serie Coupé ook wel zien zitten. Helaas zie ik nogal veel zitten de laatste tijd. Pffff, luxeproblemen in deze triestige tijdenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk denk dat Matt gelijk heeft en zou zo'n 4 Serie Coupé ook wel zien zitten. Helaas zie ik nogal veel zitten de laatste tijd. Pffff, luxeproblemen in deze triestige tijden
En ik ben ook fan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Doen Jocar, je leeft maar één keer!
En ik ben ook fan!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBij m'n dealer staat er eentje in de showroom, al gezien op FB. Moet eens irl gaan kijken. Naar mijn mening, knapste BMW in jaren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Post dan zeker eens een fotoke. Jij hebt er onlangs op de vorige pagina nog een paar knappe gepost.
Comment
-
Kheb nu een m440i gezien op straat en een m4 of toch een replica die ze gingen ten toon zetten en... Ja de neus is iets beter int echt al moet het toch de m grill zijn dan. De grill die de gewone 4 série krijgt blijft een no go. Wat mij het meest opvalt is idd hoe lomp de 4 oogt in het echt. Achterkant deed me terugdenken aan de oorspronkelijke 5 GT die ooit na de 1 serie de lelijkste BMW was. Ook de wielen lijken minstens 20" te moeten zijn voor het wat deftig oogt langs achter. De 19" die op de m440i lag leken veel te klein. Nja als het een BMW coupe moet zijn dan toch maar de 2 serielets have some more member berries
Comment
-
Deze samenstelling kan ik zeker nog smaken, denk dat er veel met zwarte nieren gaan verkocht worden
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...dtsrc=listPage
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...dtsrc=listPage
front blijft toch iets raars, maar interieur is echt af
Last edited by MasterC; 28/12/2020, 19:08.
Comment
Comment