Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-Serie Coupé/Cabrio (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten

Phieuw! seniorennet =te moeilijk voor mij! werk met apple! en krijg dit =Upload failed. You have exceeded the forum's upload quota of 256,0 KB by 3,01 MB.
    Tja, hier al jaren met Windows 7,8,10, geen probleem, ook niet op Android.

Er zijn nog andere sites waar je kunt verkleinen uiteraard maar bij de meeste moet je eerst een account aanmaken. Deze lijkt mij het meest eenvoudig.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• edit
      Last edited by Dachero; 07/02/2021, 14:51. Reden: lukt me niet met een foto van de configurator van BMW
      ik ben geen twijfelaar
      allez ik denk dat toch

Comment

• Je werkt met tapatalk zie ik, dan doe je het toch gewoon zo?

Comment

edit
          Ik zal het doen.

Kan je nu kiezen tussen verschillende kleuren voor de sportremmen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Ik zal het doen.

Kan je nu kiezen tussen verschillende kleuren voor de sportremmen?

Hey ,dat komt me bekend voor! Dank u wel voor de oplossing!! Je kan kiezen tussen blauw en rode klauwen tegenwoordig. Ik ben nog altijd wel aan het twijfelen over de kleur. Portimao blauw vind ik ook geweldig en tacaro rood interieur Bovenstaand is heel klassiek ....... twijfels hé
            ik ben geen twijfelaar
            allez ik denk dat toch

Comment

Prachtig hé! Bij m'n dealer wordt deze voorgesteld... .

Deze
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Hey ,dat komt me bekend voor! Dank u wel voor de oplossing!! Je kan kiezen tussen blauw en rode klauwen tegenwoordig. Ik ben nog altijd wel aan het twijfelen over de kleur. Portimao blauw vind ik ook geweldig en tacaro rood interieur Bovenstaand is heel klassiek ....... twijfels hé
                Ik vind dat zwart met dat cognac interieur persoonlijk(!) niet zo ideaal matchen met de sportremmen en het sportpakket. Moest ik moeten kiezen, ik ging resoluut voor de blauwe met rode zetels.

Super knap dit...!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Deze
                  Ze zijn allemaal knap.

Comment

Ik vind dat zwart met dat cognac interieur persoonlijk(!) niet zo ideaal matchen met de sportremmen en het sportpakket. Moest ik moeten kiezen, ik ging resoluut voor de blauwe met rode zetels.

Super knap dit...!

Inderdaad,alleen bang dat het te hard vloekt ,dat blauw gecombineerd met dat rood ! Twijfel ,twijfel
                    ik ben geen twijfelaar
                    allez ik denk dat toch

Comment

Inderdaad,alleen bang dat het te hard vloekt ,dat blauw gecombineerd met dat rood ! Twijfel ,twijfel
                      Ik heb een rode met blauwe klauwen, vloeken mag tegenwoordig.

Comment

Vorige zondag heb ik een 4 coupé besteld in het zwart...... dan valt de grill mee En dan dat gezaag constant over die grill overal. Het is eens iets anders en gedurfd van BMW. Gelukkig zijn de grills ,zoals van Audi en Lexus en zo stukken kleiner
                        Ik kom van een Lexus IS F-Sport met de gekende (door sommigen afschuwelijk gevonden) spindle grill. Op die auto past dat wel samen met de rest van de lijnen van de auto. Bij een BMW 4 is dat niet het geval, vind ik. Maar bon, smaken verschillen uiteraard.
                        Heb nu een G21 330e.

Gefeliciteerd met je aankoop!

2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Voilà, dat is ook altijd mijn gedacht.
                          BMW: 'Niet ons doel iedereen tevreden te stellen'

Comment

• Omg dit moet de quote van het jaar worden...
                            Volgens Dukec valt 70 procent van de BMW-klanten in de categorie ‘elegante makers’; het zijn zakenmensen die hun succes niet over de daken schreeuwen.
                            lets have some more member berries

Comment

Voilà, dat is ook altijd mijn gedacht.
                              BMW: 'Niet ons doel iedereen tevreden te stellen'
                              Idd! Het zal ze worst wezen bij BMW, hier wordt tenminste over gesproken terwijl ze ondertussen bij bijna elke merk de 'grote muil' toer opgaan.

Verkopen gaat toch weer heel goed, en terecht, voor mij toch

Comment

• 2021 BMW 4 Series coupe in-depth review - beauty or a beast?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  2021 BMW 4 Series coupe in-depth review - beauty or a beast?

Leuk filmpje ... Ik heb ondertussen al een hele hoop reviews bekeken op youtube. Altijd hetzelfde = blabla snuit ...lelijk....moet er aan wennen....blabla en dan altijd moeten ze toegeven dat het een van de fijnste sturende wagens is momenteel .... Ondertussen heb ik het interieur van de door mij bestelde cognackleur veranderd naar Tacorarot.... Ik ga nog hier en daar iets veranderen ,denk ik. Ik heb nog tijd tot eind deze maand hiervoor...
                                  ik ben geen twijfelaar
                                  allez ik denk dat toch

Comment

• Das toch net hetzelfde als met een vrouw? Ze mag nog zo goed zijn in bed en in de keuken als die voorkant zo lelijk is dat je er zelfs van uit je ooghoeken niet wil naar kijken dan begin je daar toch niks mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      Das toch net hetzelfde als met een vrouw? Ze mag nog zo goed zijn in bed en in de keuken als die voorkant zo lelijk is dat je er zelfs van uit je ooghoeken niet wil naar kijken dan begin je daar toch niks mee
                                      Fantastische vergelijking....... vrouw en auto.. dus als ze bloedmooi is en niet kan koken en hopeloos in bed is = ok?!....dat gaat toch niet helemaal gelijk op........de ene wil blond en de andere een brunette ,en de ene een grote boezem en de ander niet... de ene wil ze met wat pak aan en de ander liefst graatmager.... Het perfecte ga je NOOIT vinden (anders mag je jezelf heel gelukkig prijzen en hopelijk duurt de relatie lang.)...ik heb al meer auto's dan langdurige relaties met vrouwen gehad... en van auto kan je gemakkelijker wisselen.......Gelukkig maar ..
                                      Last edited by Dachero; 13/02/2021, 13:37.
                                      ik ben geen twijfelaar
                                      allez ik denk dat toch

Comment

• Nee mijn punt is dat een koper in dit segment kijkt naar het totale pakket en niet zegt van de auto bolt super. Ik koop deze ook al vind ik de looks afschuwelijk. Dat smaken verschillen is zo. Niet enkel kwa looks maar ook hoe de auto moet aanvoelen bij het rijden. In het kort, ja er mag elke keer weer over die lelijke neus gesproken worden ook al is de rest van de wagen wel OK... Voor mij is het trouwens zowel de voorkant als de zijkant achteraan die een No go is. Interieur is een bummer waar ik me nog enerzijds zou overzetten als al de rest wel voldoet aan wat ik wil

Comment

Working...
                                        X