Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-Serie Coupé/Cabrio (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Smaken hé, ik vind dat groot bakkes subliem!

De andere versies:

Basis:

Basis met opties:

M Sport:

M Sport met opties:

M440i:

Basis:

Basis met opties:

M Sport:

M Sport met opties:

M440i:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Smaken hé, ik vind dat groot bakkes subliem!
        Dat zeggen ze van Jan Jaap van der Wal ook, gelijkenissen zijn treffend

Comment

In het wit vind ik dat bakkes een verschrikking (die ganse voorbumper in feite, het zijn meer fake gaten -zoals gewoonlijk bij bmw- dan bumper), in een donkere kleur lijkt het iets beter maar toch

Comment

Comment

BEWUST POLARISEREND

BMW-ONTWERPER OVER GRILLE 4-SERIE: 'SMAKEN VERSCHILLEN'

De nieuwe BMW 4-serie weet vooral de gemoederen aardig bezig te houden vanwege zijn opvallende grille. Hoofdontwerper Domagoj Dukec licht de keuze voor het opvallende ontwerp toe.

Met de onthulling van de BMW Concept 4 in september vorig jaar begon het al wat te rommelen onder onze lezers: 'krijgt de nieuwe 4-serie werkelijk zo'n ding op de neus?'. Het definitieve antwoord kwam deze week, toen BMW het doek trok van de 4-serie. Opvallend is het zeker, al zal niet iedereen er per se warm voor lopen. "Je kunt in de designwereld niet naar reacties op sociale media luisteren, dat zal je niet helpen", aldus Dukec in gesprek met het Britse Autocar. "Smaken verschillen. 50 procent vindt het geweldig, 50 procent haat het."

Dukec lijkt zich niet echt druk te maken over de 'polariserende' uitwerking van het ontwerp en geeft aan dat er om diezelfde reden juist bewust voor een andere grille dan de 3-serie is gekozen. "De 3-serie heeft een vrij horizontale grille, want dat is een wat meer rationele auto. De 4-serie moet meer de exotische kant van BMW uitstralen. We willen een statement maken." Daarbij benadrukt hij dat het, zoals sommigen al hadden gesignaleerd, ook nog eens prima in het erfgoed van BMW past. De 328 uit de jaren 30 (foto 2) had immers ook al heel lange 'nieren' als grille.

Sterker zelfs, Dukec ziet de opvallende grille van de 4-serie als een 'brand shaper' voor BMW. Dergelijke ontwerpuitspattingen gaan we volgens hem vaker zien, al is het volgens hem niet de bedoeling dat elke BMW de mensen zo verdeelt als nu bij de 4-serie mogelijk gebeurt. Hij hint erop dat toekomstige BMW's, die een wat meer speciale kant van het merk uit moeten benadrukken, voorrang krijgen bij dergelijke opvallende zaken. De kans lijkt dan ook klein dat bijvoorbeeld de volgende 3-serie een vergelijkbare grille krijgt.

Bron: Autoweek

Comment

Comment

Ik vind 'm bijzonder knap. eindelijk geen eenheidsworst meer. Nu zie je van ver dat je met een 4-reeks te maken hebt.

Comment

M4 Render.
                    There are Pretenders among us.....
                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

WEINIG VERRASSINGEN

BMW M4 GELEKT

Na de presentatie van een nieuwe 4-serie coupé kijken liefhebbers wereldwijd natuurlijk reikhalzend uit naar een nieuwe BMW M4. Zoals tegenwoordig gebruikelijk is, is die auto wat eerder online beland dan z’n producent voor ogen had.

Als directe opvolger van de legendarische M3 coupé is zo’n M4 coupé voor veel BMW-liefhebbers hét ultieme M-product, en daarmee natuurlijk dé ultieme BMW. Als diezelfde liefhebbers wat traditioneel zijn ingesteld zullen ze even moeten slikken bij de metamorfose die hun favoriete automodel doormaakt.

Dankzij Reddit-gebruiker ‘Solkee’ weten we namelijk definitief dat de spraakmakende neus van de nieuwe 4-serie ook z’n opwachting maakt op de M4. Wel wordt het geheel uiteraard wat sportiever ingevuld, onder meer dankzij een agressievere voorbumper die naast de enorme grille in nog meer instroomopeningen voorziet. De grille zelf lijkt te zijn gevuld met enorme, horizontale spijlen, maar de plaat is wat aan de donkere kant.

Een ander opvallend onderdeel is de motorkap. Die beschikt anders dan bij de reguliere 4-serie over een stel inkepingen die de vorm van de grille lijken te weerspiegelen. Van opzij is de auto bij de voorste én de achterste wielkasten uiteraard net even breder dan een reguliere ‘4’.

510 pk

Hoeveel vermogen de nieuwe M4 krijgt is trouwens ook al bekend: een 3.0 6-in-lijn lijkt de auto te gaan voorzien van 510 pk. Dat is riant meer dan de 450 stuks die de huidige M4 met Competition Pack tot z’n beschikking heeft. Volgens dezelfde berichten moeten we overigens ook nog tot september geduld hebbben voor de officiële foto's van de nieuwe M4.

Comment

Zonder chrome en donkere lak zal de gril al stuk minder opvallen

Comment

Gewoon alles "Zwart" in de optie lijst aanvinken.
                          There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

2 dagen later en ik begin al te schuiven van "bah" naar "speciaal".....en "speciaal" is niet altijd slecht
                            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

All-new BMW 4-Series Coupé M440i xDrive 2021 2020 Exterior Interior REVIEW

Comment

Ik van in't begin niet helemaal tegen geweest en kan dit ook wel smaken. Alleen jammer dat die nummerplaat daar zo in't midden doorheen moet.

Het is duidelijk dat de Aziatische voorkeuren zo stilaan voorkeur beginnen te krijgen op de Europese.

Comment

Ik wil echt niemand voor het hoofd stoten maar ziet dan niemand dat BMW erg goed bezig is wat design betreft. Het lijkt hier wel een club van de ouden van dagen die op nagenoeg alles moeten kankeren. De 1, de 2 grand coupe, deze 4, de 8, allemaal designs die dynamische en vernieuwing uitstralen. Deze 4 als kers op de taart.
                                  Ik zou hem graag willen maar heb de proporties vergeleken met mijn 840i en met 5cm hoger, 5cm smaller en 7cm korter zal het toch niet dezelfde exotische look hebben. Logisch ook. Dus toch net niet voor mij.
                                  Hopelijk komt de facelift 8 met deze nieren en dan ga ik in actie moeten schieten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                                    Ik wil echt niemand voor het hoofd stoten maar ziet dan niemand dat BMW erg goed bezig is wat design betreft. Het lijkt hier wel een club van de ouden van dagen die op nagenoeg alles moeten kankeren. De 1, de 2 grand coupe, deze 4, de 8, allemaal designs die dynamische en vernieuwing uitstralen. Deze 4 als kers op de taart.
                                    Ik zou hem graag willen maar heb de proporties vergeleken met mijn 840i en met 5cm hoger, 5cm smaller en 7cm korter zal het toch niet dezelfde exotische look hebben. Logisch ook. Dus toch net niet voor mij.
                                    Hopelijk komt de facelift 8 met deze nieren en dan ga ik in actie moeten schieten.
                                    Das een mening als een ander, maar je moet ook durven toegeven dat u mening aansluit bij een zeer kleine groep.
                                    Het is wat het is, ieder zen goesting, maar ik denk en hoop ook wel dat BMW hard op zen bek gaat en het roer om gaat gooien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                      Echt he...

Voor het eerst vind ik de Mercedes coupe het mooiste
                                      ik heb een c coupe van 2019, vind deze mooier (ook donkerblauw met nightpack)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                                        Deze ouden vandaag ziet het duidelijk ook niet .

Comment

Gisteren ergens paar foto's gezien van "basis" versies in het wild, en is toch maar iets echt raar dat front...

Op de M4 in donker kleur lijkt het wel mee te vallen....

Comment

Working...
                                          X