Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-Serie Coupé/Cabrio (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
Comment
-
op foto vond ik het speciaal maar al bij al nog ok... 1tje IRL gezien en ik kon mij echt niet inhouden van lachen. nee helaas ik zou beschaamd zijn om met zo'n neus rond te rijden. jammer want verder ziet de wagen er goed uitlets have some more member berries
Comment
-
De nieuwe snuit is voor mij juist mede DE reden om hem te willen. Ik heb een 8 (die sowieso veel te krachtig is) en zit toch te dromen van deze nieuwe 4.
Een 430i (evt. Grand Coupe) lijkt in mijn toekomst te liggen. Of een Alpina B4, heb altijd de goesting gehad eens een echte Alpina te bezitten en mss toch maar is betalen voor vermogen waar ik niks aan heb maar die "Alpina" naam zit al in mijn kop sinds 1976. Ik moet dat er toch is uit krijgen...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenNu vooral hopen dat de cabrio niet dezelfde neus krijgt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Heerlijk om te zien hoe BMW 95% van de reacties op hun social media negeren omdat mensen het design bekritiseren. Echte struisvogelpolitiek.
Er is een klein percentage dat hem echt kan waarderen en de meerderheid moet hem niet hebben. Benieuwd naar de facelift eigenlijk.
Comment
-
Moest Porsche in 1963 geluisterd hebben naar 95% van al de 'naysayers' dan was de 911 nooit in productie mogen gaan.
Over een paar jaar ben je die prachtige BMW 'in hart en nieren' grille gewend en vind je die plat gedrukte nieren echt niet om aan te zien.
Ik vind mijn 8 nu al ouderwets.
Comment
Comment