Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-Serie Coupé/Cabrio (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Filmpje van FRANK STEPHENSON GEEN FAN VAN NIEUWE BMW 4-REEKS

lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
      Zeer mooi. Voor mij mooiste model van BMW op dit moment.

Comment

Vind ik ook.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Hopen maar dat er zo snel mogelijk aftermarket bumper + kleine grill komt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            Hopen maar dat er zo snel mogelijk aftermarket bumper + kleine grill komt
            Ze krijgen enorm veel tegenwind van klanten en journalisten, als ze dit niet gaan oplossen met de facelift komt het niet slim.

Comment

Exploring the all-new BMW 4 Series, inside and out

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Kijken naar die grill is als luisteren naar the brown noise... Je gaat er spontaan van in je broek kakken

Comment

Kijken naar die grill is als luisteren naar the brown noise... Je gaat er spontaan van in je broek kakken
                  Hier nog een video dan want ik zou niet willen dat je geconstipeerd geraakt

Comment

Hehe merci.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Ze krijgen enorm veel tegenwind van klanten en journalisten, als ze dit niet gaan oplossen met de facelift komt het niet slim.
                      Ik vind het net super mooi. Eens iets a'ders da'nde eenheidsworst. Zeer veel zijn het daar ook mee eens.

Geef ons liever een 430e, of nog beter een 445e, ipv een aftermarket kleine grille! (maar er is jammer genoeg geen phev gepland voor de 4, zeer jammer.)

Comment

We zullen zien wie gelijk heeft binnen een jaar aan de sales figures.
                        Volgens mij zijn Mercedes en Audi zo blij met BMW hun design dat ze spontaan bloemen met een bedank kaartje hebben opgestuurd

Comment

We zullen zien wie gelijk heeft binnen een jaar aan de sales figures.
                          Volgens mij zijn Mercedes en Audi zo blij met BMW hun design dat ze spontaan bloemen met een bedank kaartje hebben opgestuurd
                          Dit is de 4-serie coupé en cabrio. Dat is de line-up van BMW de laatste jaren lang niet zo'n belangrijke wagen qua sales. Ze zullen er wel nog altijd blijven verkopen; ik vermoed dat de 4-series gran coupé - die waarschijnlijk pas over een jaar op de markt komt - een heel stuk conservatiever gaat zijn qua looks.
                          En indien dat niet het plan vandaag is, ze die nog bijsturen, wanneer de verkoop van de coupé echt zou tegenvallen,
                          BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten

Ik vind het net super mooi. Eens iets a'ders da'nde eenheidsworst. Zeer veel zijn het daar ook mee eens.
                            Helemaal mee eens. Alle (drastische) veranderingen zijn dikwijls moeilijk voor mensen. Da's met alles zo. Ik heb het al gezegd, dit gaat een dik succes worden. Ik ben fan.

Comment

MET STOFFEN KAP!

DÍT IS DE BMW 4-SERIE CABRIO!

BMW heeft zowel doek als dak getrokken van de 4-serie Cabrio en daarmee is de 3- en 4-serie-familie bijna helemaal compleet! De splinternieuwe 4-serie Cabrio heeft opvallend genoeg géén stalen klapdak, maar gewoon een conventionele stoffen kap.

Er waait een sterke vernieuwingswind bij BMW. Het merk heeft in korte tijd de 5-serie gefacelift, kwam niet lang geleden met de 4-serie op de proppen en stelde enkele weken geleden nog de nieuwe M3 en M4 aan de wereld voor. Die beresterke M4 is zeker niet het laatste nieuws voor de 4-serie, een modellijn die vooralsnog alleen uit de 4-serie Coupé bestaat. Er zit nog een hagelnieuwe 4-serie Gran Coupé, een elektrisch alternatief daarvan (i4) én een nieuwe 4-serie Cabrio in het vat. Die laatste is nu ook aan de BMW-familie toegevoegd.

Het grootste nieuws bij de 4-serie Cabrio zit hem natuurlijk in de dak constructie. Uiteraard is de 4-serie Cabrio weer een opengeknipte versie van de 4-serie Coupé, maar in tegenstelling tot het uitgaande model krijgt de nieuwe 4-serie Cabrio geen complex zwaar stalen klapdak. Nee, BMW geeft de 4-serie gewoon weer een stoffen kap zoals het dat in deze modellijn voor het laatst toepaste op de 3-serie Cabrio die tot midden jaren 2000 werd geleverd, de E46. Net als z'n directe voorgangers heeft de koets van de auto een opvallend vlakke lijn, iets dat voornamelijk goed zichtbaar is als het dak is neergeklapt. Dat nieuwe dak weegt 40 procent minder dan het stalen klapdak van z'n voorganger. De softtop is standaard uitgevoerd in zwart, een dak met Antrazit Silber-effect is optioneel. Over het uiterlijk kunnen we verder kort zijn, dat lijkt met zijn excentrieke hoge nierengrille en ledlampen sterk op dat van de 4-serie Coupé. Natuurlijk stelt BMW M-aankleding op de optielijsten, denk onder meer aan een M Cabron-exterieurpakket en aan M Performance Parts.

De bagageruimte heeft een inhoud van 300 liter, 80 liter meer dan die van de uitgaande 4-serie Cabrio. Wie het dak dicht heeft, kan met 385 liter in totaal 15 liter meer meebrengen dan in de vorige 4-serie Cabrio. Ook handig: de rugleuningen van de achterbank zijn neer te klappen. De BMW 4-serie Cabrio komt optioneel met een windscherm. Ook staat in de hoofdsteunen geïntegreerde Air Collar, dat warme lucht blaast, op de optielijst.

De 4-serie Cabrio moet het nog even zonder heftige M4-versie doen. Tot de komst van de M4 Cabrio is de vierwielaangedreven M440i xDrive met zijn 374 pk sterke 3.0 zes-in-lijn de aanvoerder van het gamma. Die M440i profiteert direct van mild-hybridtechniek, en dat betekent dat -ie tijdelijk over 11 pk extra kan beschikken. Een sprintje naar een snelheid van 100 km/h duurt in de M440i xDrive 4,9 tellen. Een achttraps Steptronic automaat is standaard voor alle modellen. Een achttraps Steptronic Sport-transmissie met Sprint-functie, waarmee de auto sneller accelereert, is optioneel. Voor wie de M440i te heftig is, heeft BMW op benzinevlak nog de 258 pk en 400 Nm sterke 430i en de 184 pk en 300 Nm sterke 420i op de prijslijst staan. Allebei viercilinders. Dieselen kan met de 190 pk en 400 Nm sterke 420d, met de 286 pk en 650 Nm sterke 430d en met de machtige 340 pk en 700 Nm sterke M440d. Die laatste is voortaan voorzien van mild-hybridtechniek en krijgt dus tijdelijk 11 pk extra uit het 48v-systeem. In 5,1 tellen sprint deze dieseltopper naar een snelheid van 100 km/h. Of de 4-serie Cabrio ook nog een beetje leuk rijdt? BMW zegt van wel. Het merk zegt de auto te hebben verstevigd om de stijfheid intact te houden, onder meer met door een dwarspaneel aan de voorzijde te monteren.

De nieuwe 4-serie Cabrio staat in maart volgend jaar bij de dealers. Prijzen volgen in de aanloop naar de marktintroductie.

Comment

Comment

Wow die is knap. Véél mooier dan de 3/4-reeks cabrio's van de afgelopen jaren.
                                  En het groene kleurtje staat 'm enorm goed!

Comment

Hoe knap is dit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk Berichten
                                      Wow die is knap. Véél mooier dan de 3/4-reeks cabrio's van de afgelopen jaren.
                                      En het groene kleurtje staat 'm enorm goed!
                                      Inderdaad, echt super knap!

Enkel echt jammer van die neus, anders was hij echt perfect geweest
                                      Zal wachten worden op de facelift

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Enkel echt jammer van die neus, anders was hij echt perfect geweest
                                        Zal wachten worden op de facelift
                                        Hahaha! Idd! Voor een nog grotere neus Voor mij is 'm zonder facelift al perfect, en dan nog in deze kleur

Comment

Een A5 met een lelijke snuit.

Comment

Working...
                                          X