Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-Serie Coupé/Cabrio (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenJocar ik hoop dat je tegen Verhofstadt nooit gezegd hebt dat je hem knap vind. Ze hebben dezelfde lookEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
Comment
-
Vorige zondag heb ik een 4 coupé besteld in het zwart...... dan valt de grill mee En dan dat gezaag constant over die grill overal. Het is eens iets anders en gedurfd van BMW. Gelukkig zijn de grills ,zoals van Audi en Lexus en zo stukken kleiner Times are changing ! Vroeger dat gekanker op het design van Bangle bij BMW en nu vinden het ze bijna allemaal geslaagdik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
- Likes 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Tot ze 'm gratis op uw oprit afzetten.... .
Comment
-
Wat mij het meeste tegenvalt is het design van de grill, die van de m modellen oogt een stuk beter ook al is het formaat hetzelfde.
Nu het blijven lelijke konijnetanden dus hoe meer blend in met de carrosserie hoe beterLast edited by Doa; 07/02/2021, 13:06.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenVorige zondag heb ik een 4 coupé besteld in het zwart...... dan valt de grill mee En dan dat gezaag constant over die grill overal. Het is eens iets anders en gedurfd van BMW. Gelukkig zijn de grills ,zoals van Audi en Lexus en zo stukken kleiner Times are changing ! Vroeger dat gekanker op het design van Bangle bij BMW en nu vinden het ze bijna allemaal geslaagdEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Proficiat! Hoe lang wachten op levering? Welke motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Ik denk een 430i.
80% van de tijd zal mijn vrouw er mee rijden. Prijsverschil met een 430i was ongeveer 5000 euro. We leveren een Mini john cooperworks in bij BMW. Mijn vrouw wou sowieso een grotere koffer dan nu en ze heeft vroeger al een E92 coupé gehad. Dus de keuze was snel gemaakt. De M440i zou het ideale geweest zijn, maar dat prijskaartje was wat te hoog voor ons.....ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
Levering is voorzien ,met uiterste datum , op 07/05/2021. Het is inderdaad een 430i geworden. Het ging initieel tussen een 2 grancoupé M235i en de 4.
80% van de tijd zal mijn vrouw er mee rijden. Prijsverschil met een 430i was ongeveer 5000 euro. We leveren een Mini john cooperworks in bij BMW. Mijn vrouw wou sowieso een grotere koffer dan nu en ze heeft vroeger al een E92 coupé gehad. Dus de keuze was snel gemaakt. De M440i zou het ideale geweest zijn, maar dat prijskaartje was wat te hoog voor ons.....Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ah ok! Gaat knap zijn. Vergeet zeker geen foto's te posten eens het zover isik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
Foto’s posten? Hoe werkt dat hier weer??
Dan kopieer ik ze daar en plak ze hier simpel in een post.
Piece of cakeEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichtenik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
Comment