Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4-Serie Coupé/Cabrio (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW M440i xDrive Coupé REVIEW | Meer dan de grille alleen (2021)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• New BMW 4 Series review – even better than a 3 Series?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• De Cabrio is er al in China

Comment

• Knap, zoals de coupé.

Comment

• Jocar ik hoop dat je tegen Verhofstadt nooit gezegd hebt dat je hem knap vind. Ze hebben dezelfde look
            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              Jocar ik hoop dat je tegen Verhofstadt nooit gezegd hebt dat je hem knap vind. Ze hebben dezelfde look
              Hahaha! Neen, ik ben enkel fan van de BMW en niet van de Guy

Comment

• Die voorkant is het toch helemaal niet hoor jongens
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

• Ik heb daarstraks in Antwerpen een donkergroene nieuwe 4-reeks gezien. Echt wel knap hoor, over de ganse lijn.

Comment

• Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
                      Tot ze 'm gratis op uw oprit afzetten.... .

Comment

• Vorige zondag heb ik een 4 coupé besteld in het zwart...... dan valt de grill mee En dan dat gezaag constant over die grill overal. Het is eens iets anders en gedurfd van BMW. Gelukkig zijn de grills ,zoals van Audi en Lexus en zo stukken kleiner Times are changing ! Vroeger dat gekanker op het design van Bangle bij BMW en nu vinden het ze bijna allemaal geslaagd
                        ik ben geen twijfelaar
                        allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Tot ze 'm gratis op uw oprit afzetten.... .
                          Graag, dan kan ik die verkopen en een mooie 340i kopen.

Comment

• Wat mij het meeste tegenvalt is het design van de grill, die van de m modellen oogt een stuk beter ook al is het formaat hetzelfde.
                            Nu het blijven lelijke konijnetanden dus hoe meer blend in met de carrosserie hoe beter
                            Last edited by Doa; 07/02/2021, 13:06.
                            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                              Vorige zondag heb ik een 4 coupé besteld in het zwart...... dan valt de grill mee En dan dat gezaag constant over die grill overal. Het is eens iets anders en gedurfd van BMW. Gelukkig zijn de grills ,zoals van Audi en Lexus en zo stukken kleiner Times are changing ! Vroeger dat gekanker op het design van Bangle bij BMW en nu vinden het ze bijna allemaal geslaagd
                              Proficiat! Hoe lang wachten op levering? Welke motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Proficiat! Hoe lang wachten op levering? Welke motor?
                                Ik denk een 430i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ik denk een 430i.
                                  Levering is voorzien ,met uiterste datum , op 07/05/2021. Het is inderdaad een 430i geworden. Het ging initieel tussen een 2 grancoupé M235i en de 4.
                                  80% van de tijd zal mijn vrouw er mee rijden. Prijsverschil met een 430i was ongeveer 5000 euro. We leveren een Mini john cooperworks in bij BMW. Mijn vrouw wou sowieso een grotere koffer dan nu en ze heeft vroeger al een E92 coupé gehad. Dus de keuze was snel gemaakt. De M440i zou het ideale geweest zijn, maar dat prijskaartje was wat te hoog voor ons.....
                                  ik ben geen twijfelaar
                                  allez ik denk dat toch

Comment

Levering is voorzien ,met uiterste datum , op 07/05/2021. Het is inderdaad een 430i geworden. Het ging initieel tussen een 2 grancoupé M235i en de 4.
                                    80% van de tijd zal mijn vrouw er mee rijden. Prijsverschil met een 430i was ongeveer 5000 euro. We leveren een Mini john cooperworks in bij BMW. Mijn vrouw wou sowieso een grotere koffer dan nu en ze heeft vroeger al een E92 coupé gehad. Dus de keuze was snel gemaakt. De M440i zou het ideale geweest zijn, maar dat prijskaartje was wat te hoog voor ons.....
                                    Ah ok! Gaat knap zijn. Vergeet zeker geen foto's te posten eens het zover is

Comment

Ah ok! Gaat knap zijn. Vergeet zeker geen foto's te posten eens het zover is
                                      Foto’s posten? Hoe werkt dat hier weer??
                                      ik ben geen twijfelaar
                                      allez ik denk dat toch

Comment

Foto’s posten? Hoe werkt dat hier weer??
                                        Ik verklein ze hier (geen account nodig):

Dan kopieer ik ze daar en plak ze hier simpel in een post.

Piece of cake

Comment

Ik verklein ze hier (geen account nodig):

Dan kopieer ik ze daar en plak ze hier simpel in een post.

Piece of cake
                                          Phieuw! seniorennet =te moeilijk voor mij! werk met apple! en krijg dit =Upload failed. You have exceeded the forum's upload quota of 256,0 KB by 3,01 MB.
                                          ik ben geen twijfelaar
                                          allez ik denk dat toch

Comment

Working...
                                          X