Innovatie in designs stuit wel meer op protest, onbekend is immers onbemind. Dat verandert meestal wel wanneer dat onbekend, bekend wordt. BMW heeft een goede zet gedaan met die grille, heel de wereld spreekt er immers over, dat is ook publiciteit. Ik moet ook toegeven dat ik bijvoorbeeld bij het front van de 3-reeks F30 in het begin ook wat m'n bedenkingen had. Die bolle motorkap, die platte snuit en de strak verticale lijn in profiel leken me aanvankelijk wat raar, lelijk zelfs. Nu vind ik het één van de betere 3-reeks snuiten. Spijtig dat de G20 er vanaf gestapt is, lijkt terug wat op het front van de E90, vind ik persoonlijk net iets minder.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4-Serie Coupé/Cabrio (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenVind die neus in het echt mooi zelfs in zoverre dat ik mss een 440 bestel ,de m4 vind ik overkill als daily. Een mens leeft maar 1 maal zeggen ze wat ook wel de waarheid zal zijn. Maar eerst een tegenslagske proberen te verwerken en beetje krachten opdoen . Paar weekjes terug operatie ondergaan van 7 u ,verwijderen hersentumor ter grote van een sinaasappel.
Zeker bestellen die 440i. Prachtige wagen!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenVind die neus in het echt mooi zelfs in zoverre dat ik mss een 440 bestel ,de m4 vind ik overkill als daily. Een mens leeft maar 1 maal zeggen ze wat ook wel de waarheid zal zijn. Maar eerst een tegenslagske proberen te verwerken en beetje krachten opdoen . Paar weekjes terug operatie ondergaan van 7 u ,verwijderen hersentumor ter grote van een sinaasappel.
Gij bestelt u om het leven te danken, een 440. Heel mooi is dat Gelijk heb je. Je leeft maar 1x. Na zo een ingrijpende ervaring besef je dat genieten 1 is, en de rest bijzaak. 100© waar.
Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenVroeger gingen ze na zoiets te voet naar Scherpenheuvel, of op bedevaart naar Lourdes.
Gij bestelt u om het leven te danken, een 440. Heel mooi is dat Gelijk heb je. Je leeft maar 1x. Na zo een ingrijpende ervaring besef je dat genieten 1 is, en de rest bijzaak. 100© waar.
Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenVind die neus in het echt mooi zelfs in zoverre dat ik mss een 440 bestel ,de m4 vind ik overkill als daily. Een mens leeft maar 1 maal zeggen ze wat ook wel de waarheid zal zijn. Maar eerst een tegenslagske proberen te verwerken en beetje krachten opdoen . Paar weekjes terug operatie ondergaan van 7 u ,verwijderen hersentumor ter grote van een sinaasappel.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenGoed herstel gewenst 1023! En hopelijk mag die 4 serie er komen, een prachtige coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Goed herstel gewenst, en groot gelijk, dikke kar met dikke motor. Je moet ervan genieten, maar dat besef je dubbel denk ik. Proficiat met je aankoop!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenNja ze delen alle 2 die mislukte zij achterzijde hé... Of zijn die achterwielen 15"? Een sportief design proberen te geven en dan zo een fout maken ter hoogte van de heup van dat achterwiel snap ik niet
Ondertussen mijn bestelling aangepast naar tacora-rot interieur (wel sportstoelen moeten laten vallen omdat dit niet kan met tacora)en 19" zwarte velgen en de daarbijbehorende run-flats en adaptieve ophangingik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenVrijdagnamiddag mijne 430 (black rabbit) afhalen. Ik kijk er naar uitEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Nice! Prachtige wagen, congratzz! Zeker een paar foto's posten aubik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
Comment