Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroen C4 (2020)
Collapse
X
-
In Duitsland is de elektrische versie op de lijst gezet van wagens die in aanmerking komen voor staatssubsidies, al minstens tot eind 2021, waardoor de instapversie onder de 25000 euro komt te liggen. Prijsverschil met ICE versies zijn hierdoor voor de consument grotendeels weggewerkt.
Ook de hybride versie van de C5 Aircross en ë-Jumper en ë-Jumpy genieten grote subsidies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GVW Bekijk BerichtenJocar, Dit betekent dat hij nu al leverbaar is, aangezien je foto's bij een dealer online zet...?
Plus personnes ne semble parler de ce superbe véhicule. Espérant que le lancement sera à la hauteur. Moi perso je kiffe, et en plus elles arrivent !!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik vind het van het lelijkste wat Citroën de laatste tien jaar op de wereld losliet.
Maar mijn smaak kennende, vindt bijna iedereen deze waarschijnlijk mooi en zal hij vlot verkopen...
Al hoop ik van nietIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
-
Ik vind dit helemaal niet verkeerd.
Tegenwoordig is het meedoen met de commerciële hype of niks meer verkopenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik zie er hier regelmatig al eentje passeren.
Nogmaals, ook in real life écht niet mijn ding.
De designtrend van de laatste jaren met te veel plooien, hoeken en onnodige designelementen staat me echt niet aan.
Het lijkt soms of ze niet konden stoppen met ontwerpen...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
- Likes 1
Comment
Comment