Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Seat/Cupra el-Born (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTDI Bekijk BerichtenNog steeds niet te bestellen...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTDI Bekijk BerichtenNog steeds niet te bestellen...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTDI Bekijk Berichten
Bestelbon kreeg ondertussen al een krabbelEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Nice! Congratzz! En wat is het precies geworden, geef eens wat details?
- 19" velgen met goudkleurige details
- verdonkerde achterruiten
- de grijze zetels met elektrische bediening
Voor de rest zit het meeste al standaard... PS hou geen rekening met de configurator op de site want deze is totaal niet juist...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenparticulier?
edit...ja dus wegens inruil
En ik kan je verzekeren wie nu met een jonge hybride aan het rijden is en een nieuwe wagen wil... De prijzen voor een tweedehands hybride liggen heeeeeel hoog .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTDI Bekijk BerichtenLevering van de Born in België loopt niet zo vlot... in het straatbeeld nog geen enkele Born gezien en de mijne moet in de toonzaal blijven tot de garage een nieuwe krijgt aangeleverd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Moet die dan dienen om door iedereen bepoteld te worden???
Mijn huidige Skoda was een demo... Ik was de allereerste die ermee had gereden, heb 'm meteen gekocht maar de wagen moest nog enkele maanden gebruikt worden door de garage... Indien er in die maanden schade (buitenkant en/of binnenin) ging zijn aan de wagen ging dit hersteld worden door de garage voor aflevering... wat er ook gebeurde ik kreeg een nieuwe auto...
Voor de Cupra was het deze, die nog iets beter uitgerust is dan wat ik had samengesteld, of het was een nieuwe bestellen... En de nieuwe ging al duurder zijn (prijsstijging na offerte van toonzaalmodel) en daar ging ik zeker 8 maanden moeten op wachten...
Comment
Comment