Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat/Cupra el-Born (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

TEST: Cupra Born eBoost: eindelijk wat emotie in een zee van zakelijkheid

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik heb al sinds 2022 de Born... super wagen, maar... hij gaat vroeger dan voorzien de deur uit. We gaan een auto weg doen wegens te weinig gebruik... Pijn in het hart

Comment

Cupra Born VZ
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Blijft een aparte verschijning in EV land. Toch stiekem spijt dat mijn vrouw deze niet genomen heeft

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              TEST: Cupra Born eBoost: eindelijk wat emotie in een zee van zakelijkheid

Blijkbaar is de Born niet meer verkrijgbaar in deze mooie rode kleur.
              Spijtig, dan hebben ze een mooi model, een is hij niet te kopen in een mooie kleur.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
              X