Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Corolla Cross (2020)
Collapse
X
-
Ze hadden beter geinvesteerd in een goede BEV. Toyota staat hopeloos achter.
Op zich is dat geen verkeerde auto, maar die naamgeving: een urban sport geven ze dan een diffusor achteraan... Iedereen die begrijpt waarvoor een diffusor dient (stabitliteit bij 200km/h) moet daar toch mee lachen.
Comment
-
Ik heb hem gisteren en eergisteren een paar 100km kunnen rijden in Polen.
Nieuwe ride van mijn medewerkster ginder.
Wat een héérlijke auto seg.
Ze had hiervoor een Golf7, manueel, die ik ook altijd heerlijk vond rijden, maar deze is toch wel van een ander niveau.
Zelfs de basisversie met de 1.8l + hybride is meer dan vlot zat, rijdt heerlijk stil en comfortabel.
Toen ik nadien terug in mijn diesel X1 stapte, voelde die echt als mega verouderd aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk heb hem gisteren en eergisteren een paar 100km kunnen rijden in Polen.
Nieuwe ride van mijn medewerkster ginder.
Wat een héérlijke auto seg.
Ze had hiervoor een Golf7, manueel, die ik ook altijd heerlijk vond rijden, maar deze is toch wel van een ander niveau.
Zelfs de basisversie met de 1.8l + hybride is meer dan vlot zat, rijdt heerlijk stil en comfortabel.
Toen ik nadien terug in mijn diesel X1 stapte, voelde die echt als mega verouderd aan.
Waar zit jij in Polen. Ook in de regen waarschijnlijk?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik was in Warschau en Radom gisteren.
Idd veel regen gezien.
Die Corolla is perfect qua size, vind ik ook... persoonlijk zou ik hem verkiezen boven een kleinere versie van een Lexus, eerlijk gezegd.
Zeer goede zetels ook, zelfs in het basis model.
Multimedia is een beetje op zijn Japans, maar dat vind ik zelf geen nadeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk was in Warschau en Radom gisteren.
Idd veel regen gezien.
Die Corolla is perfect qua size, vind ik ook... persoonlijk zou ik hem verkiezen boven een kleinere versie van een Lexus, eerlijk gezegd.
Zeer goede zetels ook, zelfs in het basis model.
Multimedia is een beetje op zijn Japans, maar dat vind ik zelf geen nadeel.
Ik kies toch wel voor de Lexus als het zover is, zo'n Corolla Cross krijg ik niet of maar heel nipt in mijn garage. Aandrijving van de LBX is ondertussen ook op het nieuwste niveau. Als ik de reviews van de Yaris Cross lees moet ik niet ongerust zijn imo en die heeft de motor upgrade nog niet eens gehadEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment