leg eens uit hoe je dat voelt? Want hier moeten ze met momenten bergen verzetten en dat gaat toch zonder problemen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 3008 / 5008 - Facelift (2020)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKlopt inderdaad ja.
Collega van me, die ook naar plug in moet overschakelen, wil zo absoluut een zevenzitter, vanwege haar gezinssituatie.
Voorlopig nog nergens te vinden binnen de middenklasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenleg eens uit hoe je dat voelt? Want hier moeten ze met momenten bergen verzetten en dat gaat toch zonder problemen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
Dat ze dan even dit in het oog houdt: de nieuwe Kia Sorento PHEV is binnen een paar weken bestelbaar. 7 zitplaatsen en 100% fiscaal aftrekbaar.
Benieuwd hoe die gaat scoren qua leasingbedrag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenOp de 308 remmen en koppeling die de 125 000 kilometer niet halen, vermogen van de 1.6 HDI zodra je gaat beladen/trekken. Op de 5008 valt de 1.2 zonder adem zodra er een aanhanger aan hangt. Niks dat te merken is bij dagelijks gebruik of onoverkomelijk is, maar de limieten liggen gewoon iets minder ver. Het voordeel is dat ze lichter zijn dan hun directe concurrenten en fijn sturen.
Bij de elandtest scoren ze ook altijd bovengemiddeld. (Volvo ook trouwens)
Prueba y más información del Peugeot 5008 2017 en: https://goo.gl/m5aXnwLa versión con motor Diesel de 150 caballos está disponible con un único nivel de equ...
En je kan natuurlijk een 1.2 benzine niet vergelijken met een dikke diesel in een XC60
Comment
-
de 1.2 heeft 240 nm koppel... da's meer dan de 1.9 tdi 110 pk indertijd. En da's natuurlijk tegenwoordig weinig. Mijn 2 litet diesel zit nu aan 400 nm koppel... bijna het dubbele. we zijn teveel gewoon geraakt. Remmen: 125k is toch mooi getal? zat ik met de 607 evengoed aan. En de koppelingsschijf: iedereen wil een dubbelmassavliegwiel en dat is koppelingsgewijs niet de beste oplossing. Op de 607 ook de switch gedaan naar vol vliegwiel met normale koppeling en dat verdraagt veel meer. Alleen meer trillingen natuurlijk bij het aanzetten in eerste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Peugeot onderstellen zijn van het beste wat er is, als het op handling aankomt, is mijn ervaring.
Bij de elandtest scoren ze ook altijd bovengemiddeld. (Volvo ook trouwens)
Prueba y más información del Peugeot 5008 2017 en: https://goo.gl/m5aXnwLa versión con motor Diesel de 150 caballos está disponible con un único nivel de equ...
En je kan natuurlijk een 1.2 benzine niet vergelijken met een dikke diesel in een XC60
Is ook deels waarom ik een lichte vracht heb bijgekocht, want veel moderne wagens verdragen dat soort gebruik minder en ik vind het geen fijn gevoel om een wagen zo in te leveren.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
stond hybride in de garage... moest toch eens slikken toen ik de prijs zag... 60.000€
Comment
Comment