Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Enyaq iV (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
    Ik heb begrepen dat deze al een lange levertijd heeft, omdat er zoveel bestellingen geplaatst zijn?
    oei, was ik ook al bang voor. hopelijk kunnen ze dan snel opschalen
    4 rings driver

Comment

Hola Pola net is in de config geneuzeld. Topversie ben je 60K kwijt.
      Volgens configuratie heb je 30% meer range met warmtepomp
      Kost je wel 1100 euro extra

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
        Hola Pola net is in de config geneuzeld. Topversie ben je 60K kwijt.
        Volgens configuratie heb je 30% meer range met warmtepomp
        Kost je wel 1100 euro extra
        ja kan kloppen. maar is volgens mij wel een heel goed aanbod. zeker voor zakelijk rijden. als je niet de grote accu nodig hebt kan je nog naar de kleinere gaan.
        ik denk dat de enyaq toch ook wel wat mensen van een id4 kan weghalen. het audi zusje zal nog duurder worden waarschijnlijk
        4 rings driver

Comment

Ik overweeg over te stappen naar elektrisch rijden. Ik overweeg, niet ik ga het doen.
          Ben nu bezig me te informeren. Het model dat me het meest aanspreekt is deze Skoda Enyak 80. De id4 zou ik ook willen, maar vind ik te duur.
          Ik stel de aankoop uit tot ik weet wat onze (R)overheid beslist wat ze gaat doen met de kerncentrales. Indien ze die sluiten zou de prijs van elektriciteit wel eens erg duur kunnen worden. Nu ja, dat denk ik. Indien ik fout denk, zet me maar op een ander spoor.

Ik heb thuis zonnepanelen. Maar die energie is er alleen bij mooi weer.
          We verwarmen elektrisch, dus worden de accumulatoren ‘s nachts opgeladen.

Ik heb nog een pak vragen. Blijf ik liever bij benzine, zoals nu?
          Opteer ik voor een hybride?
          Ga ik volledig elektrisch?

Heb me beperkt tot 3 vragen.

In de loop van februari plan ik een testrit met de Enyak.

Comment

De prijs zal niet alleen van kerncentrales afhangen . En als je vergelijkt tussen leveranciers kan je al veel uitsparen op uw verbruik , bij ons was dat het volledige jaarverbruik of 15000 km .
            2015 Nissan Leaf Acenta .
            1986 Lamborghini Jalpa

Comment

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Sport-Line:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

OPGETUIGD EN AANGEKLEED

SKODA ENYAQ IV OOK ALS SPORTIEVE SPORTSLINE

Skoda zet een nieuwe uitvoering op de bestellijst van de elektrische Enyaq iV. De Enyaq iV komt namelijk beschikbaar als enigszins sportief uitgedoste Sportline. De Skoda Enyaq iV Sportline is vanaf het voorjaar te bestellen.

Vanbuiten is de als Sportline uitgevoerde elektrische Skoda Enyaq iV onder meer te herkennen aan een reeks glanzend zwarte accenten. De zwarte afwerking zien we niet alleen in de grille, maar ook op de raamomlijsting, de dakrails en in de diffuser in de achterbumper. De sideskirts zijn op de Sportline in carrosseriekleur uitgevoerd. Daarnaast staat de nieuwe standaard op 20 inch lichtmetaal, al zijn wielen met een diameter van 21 inch optioneel verkrijgbaar. Led-matrixkoplampen zijn standaard. Daarnaast ligt de Sportline-uitvoering aan de voorkant 1,5 cm en aan de achterzijde 1 centimeter dichter tegen het asfalt dan de reguliere versies.

Zwart overheerst in het interieur van de Sportline, al komen we op het dashboard kunstleer met grijze stiksels tegen. Het en der plakt Skoda een stripje nep-koolstofvezel. Sportstoelen met geïntegreerde hoofdsteunen maken net als sportiever ogende pedalen en een driespaaks met leer bekleed stuurwiel eveneens deel uit van het Sportline-feestje.

De Sportline-uitvoering komt beschikbaar voor de Enyaq iV 60, Enyaq iV 80 en Enyaq iV 80x. Die eerste heeft een 180 pk en 310 Nm sterke elektromotor op de achteras en kan dankzij een 62 kWh groot accupakket zo'n 400 kilometer elektrisch rijden. De Enyaq iV 80 is 204 pk sterk en heeft een 82 kWh groot accupakket. De Enyaq iV 80x is de vierwielaangedreven variant die dankzij twee elektromotoren 265 pk en 425 Nm krachtig is. De actieradius van deze variant ligt volgens Skoda op 'meer dan' 500 kilometer. Ook de Enyaq iV 80x heeft het 82 kWh grote accupakket. Prijzen volgen in de aanloop naar de marktintroductie.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Blijft mooier dan de ID4
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

nog steeds geen test te vinden van deze, how come. terwijl de id4 later is gekomen en je al tal van tests kan lezen. toevallig een enyaq gezien buiten aan de skoda dealer in kontich, is echt mooi. maar ik twijfel steeds meer tussen deze 2. vind trouwens dat de id4 bij gelijke uitrusting precies goedkoper is. je kan bij skoda dan wel zelf je wagen voorstellen. keuzes he
                      4 rings driver

Comment

Het is al ver gekomen dat de Skoda een (heel wat) mooier interieur heeft dan de VW (ID.3).

Comment

Skoda Enyaq iV 80 - Review

Comment

Collega van mij heeft de zijne besteld.. levering augustus.
                            Erg benieuwd

Comment

De Skoda zal in ieder geval een grotere range hebben: lagere luchtweerstand (lagere dragcoefficiënt (0.257 vs 0.278 voor de ID.4), en ook iets minder hoog en breed)
                              BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                Collega van mij heeft de zijne besteld.. levering augustus.
                                Erg benieuwd
                                dat valt nog heel goed mee, ik dacht op het nl skoda forum gelezen te hebben dat er al sprake was van december ten vroegste
                                4 rings driver

Comment

Ja, ik dacht dat ook... benieuwd of ze hem niet blij gemaakt hebben met een dode mus in ieder geval ;-)

Keep you posted

Comment

Skoda Enyaq iV FULL REVIEW - how good is the new Skoda EV SUV?

Comment

Die software bij VAG blijft toch een heikel thema blijkbaar.

Ik zou toch nog liever een paar jaar wachten, tot ze dat op punt hebben.

Comment

Skoda Enyaq iV – Review

Comment

Comment

Working...
                                          X