Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze hier gisterenavond nog gezien. Fotokwaliteit is iets minder, het was al donker.

Wat een kar!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Knap en blijft zo heerlijk understated ook

Comment

• Deze zag er al uit of 'm zijn beste tijd had gehad, krassen, vuil, interieur ...

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Blijft het boerewerkpaard ook onder de grote berlines uiteindelijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Tja, ik zou het toch niet kunnen om zo'n 100k € kar zo snel en op zo'n manier vernielen, ook al is het een leasekrel.

Ook niet bij een 5k auto trouwens.

Koop dan oude Jeep of een tractor.

Comment

• Polen leasekarland? Goed voor de vrije beroepen die't land overeind houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                Polen leasekarland? Goed voor de vrije beroepen die't land overeind houden
                Weer uit zijn context getrokken. Geen idee of dat een leasekrel is en ik bedoel dat 'nieuwe auto's vernielen' niet op Polen maar algemeen.

Overal rijden er leasers, maar dan enkel voor mensen die ze echt nodig hebben.

Het Belgisch systeem van Vivaldi en co zie je nergens

Comment

• Net als dat verschil in oensioen

Ik begon niet over leasers he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Net als dat verschil in oensioen

Ik begon niet over leasers he
                    Ik legde dat verband omdat leasekrellen vaker slecht onderhouden worden.

Maar jij kunt het dan iets laten om steeds weer over Poolse vrije beroepen? en pensioenen te beginnen.

Nevermind en vergeet zeker uw Pallieterke abo niet te verlengen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Vandaag een witte kunnen bewonderen hier, ook niet mis:

Comment

• Wat kost dat spel nu? Zie dan eens wat een kleurverschil met de bumpers en de sideskirts….dat is toch niet normaal voor dat geld ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                            Wat kost dat spel nu? Zie dan eens wat een kleurverschil met de bumpers en de sideskirts….dat is toch niet normaal voor dat geld ?
                            Daar is geen kleurverschil, die auto is vuil. Prachtige wagen. Te duur is elke auto tegenwoordig en al zeker bij MB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                              Wat kost dat spel nu? Zie dan eens wat een kleurverschil met de bumpers en de sideskirts….dat is toch niet normaal voor dat geld ?
                              Een kleine S begint bij 111.000.

Ik zou zo'n bak nu toch nooit in het wit nemen.
                              BMW X5 45e

Comment

• ...ik wel...als je dat tegenkomt 2de hands natuurlijk

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wat hebben ze van dat front gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                      Wat hebben ze van dat front gemaakt
                                      Iets lelijks, maar minder erg dan bij de nieuwe 7. Maar zoals ik al eerder zei, op een Mercedes berline hoort de ster trots op de motorkap te staan. Niet ingewerkt in de grille.

Comment

• MERCEDES-AMG S63 E PERFORMANCE: DIK 800 PK EN 1.480 NM!

STEKKERBEUL

​De Mercedes-Benz S-klasse was al in tal van versies te krijgen: van reguliere benzineversies tot plug-ins en van diesels tot een met glimmers overladen Maybach-versie. Vandaag maken we kennis met de absolute sportieve topversie: de Mercedes-AMG S63 E Performance, een ruim 800 pk sterke plug-in hybride.

Tot op heden was de 612 pk sterke 6.0-V12 die in de Mercedes-Maybach S-klasse ligt de sterkste machine die Mercedes-Benz in zijn topsedan leverde, maar er is een nieuwe pk-heerser opgestaan in het land van verwennerij. Maak kennis met de Mercedes-AMG S63 E Performance, de sportieve topversie, waarvan het 'E Performance'-deel van de naam al weggeeft dat we met een beul van een plug-in hybride te maken hebben.

Voor het eerst heeft de S63 AMG een stekker, maar heel verwonderlijk is dat niet. Ook de Mercedes-AMG GT 4-Door heeft als S63 S E Performance namelijk een mega-sterke plug-in hybride aandrijflijn. In de S63 E Performance is de hardware echter net even anders. Waar de topversie van de AMG GT 4-Door een 639 pk sterke V8 heeft, die samen met een 204 pk sterke elektromotor goed is voor een systeemvermogen van 843 pk en 1.470 Nm, is de Mercedes-AMG S63 E Performance iets milder, al is dat uiterst relatief. De top-S claimt alsnog de titel 'sterkste S-klasse ooit'.

Mercedes-AMG S63 E Performance

De Mercedes-AMG S63 E Performance heeft namelijk een 4,0-liter V8 die 612 pk en 900 Nm opwekt. Samen met een 190 pk en 320 Nm elektromotor levert dat Mercedes' niet-elektrische topsedan – er bestaat immers ook een EQS – een systeemvermogen op van 802 pk en 1.430 Nm. Alsnog bizarre waarden. De net geen 2.600 kilo wegende sportieve en vierwielaangedreven top-S beukt daarmee in 3,3 seconden naar een snelheid van 100 km/h. Zijn topsnelheid: 250 km/h, maar die valt optioneel te verhogen tot 290 km/h. Schakelen gaat overigens door middel van een AMG Speedshift-automaat met negen versnellingen.

Dat het plug-in hybride deel van de aandrijflijn vooral is gericht op extra sportieve prestaties blijkt wel uit de elektrische actieradius. De Mercedes-AMG S63 E Performance perst namelijk 33 elektrische kilometers uit zijn 13,1 kWh accu. Ter vergelijking: de plug-in hybride S450e en S580e hebben een 28,6 kWh accu die een actieradius van tot 114 kilometer mogelijk maakt. Rondstekkeren kan, maar met mate. Het accupakket is wel aanzienlijk groter dan in de AMG GT 4-Door E Performance. Daarin ligt namelijk een 6,1 kWh accu waarmee je slechts 12 kilometer elektrisch kunt rondzoemen.

Mercedes-AMG S63 S E Performance

AMG

Natuurlijk is de top-S volgestopt met hightech AMG-spullen. Zo heeft de S63 AMG actieve rolstabilisatie en een mee- en tegensturende achteras. AMG Ride Control+ gedoopte adaptieve luchtvering? Van de partij.

Voor het eerst is ook de S-klasse in AMG 63-trim te krijgen met een typische AMG-grille met verticale lamellen. Het gespierde slagschip staat op 21-inch lichtmetaal en heeft natuurlijk de AMG kenmerkende vier hoekige uitlaatpijpen onderaan zijn bilpartij. Rondom is de top-S natuurlijk weer op relatief subtiele wijze volgehangen met uiterlijke extraatjes. Het interieur is tot in de kleinste hoekjes en nisjes bedekt met materialen als nappaleer. Ook het stuurwiel is specifiek afkomstig uit de stal van AMG. Er zijn maar liefst zeven rijmodi om uit te kiezen: Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport+, Slippery en Individual.

Comment

• The most powerful S-Class ever! 2023 Mercedes S63 AMG E Performance REVIEW

Comment

Working...
                                          X