Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ...maar ik snap de bedenking over EV ook wel, na een paar meter met 1tje te hebben gereden...het volledig ontbreken van motorgeluid - trillingen - boiteverliezen geeft op een manier ook zoveel extra comfort dat idd een kleinere auto ook een even groot rust-gevoel kan geven als een grote verbrander
    Tot je richting de 90 per uur gaat met zo een EV en dan merk je dat de isolatie niet is zoals in een S
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• 2021 Mercedes-Benz S500 W223 TOP SPEED on AUTOBAHN [NO SPEED LIMIT]

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• zie je goed wat ik bedoel kwa wissers
        die rechtse gooit het water in het midden

Comment

zie je goed wat ik bedoel kwa wissers
          die rechtse gooit het water in het midden
          Ik weet wel wat jij bedoelt maar ik zie het hier niet echt. Zal het eens op groter scherm bekijken.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ter vergelijk

2012 BMW 320i F302.0 4-cilinder Turbo RWD N20Stock 184 hp / 270 Nm / 0-100 km/h 7,6 secStage 1 270 hp / 380 Nm / 0-100 km/h 5,6 secPortfolio: https://kelvenz...

gebogen (wisser)arm syndroom

Comment

• The New Mercedes S Class 2021 - Test Drive

Comment

• Vorige week er een in het wild tegen gekomen, is echt wel knappe wagen

Persoonlijk vind ik de achterkant van het vorige model wel nog steeds knapper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                  Vorige week er een in het wild tegen gekomen, is echt wel knappe wagen

Persoonlijk vind ik de achterkant van het vorige model wel nog steeds knapper...
                  vandaag men eerste in het wild gezien en deel dezelfde mening over de achterzijde.
                  Voorkant is heel knap.

statige wagen zoals dat moet zijn vind ik.
                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• De S klasse blijft er toch met kop en schouders steken boven steken qua design en luxe, tegen zijn rechtstreekse concurrenten. Wat een toonbeeld van luxe zijn die karren toch...
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

•  
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• ook mijn eerste gespotterd, een bronze-roze-goudkleurige, knap en breed

Comment

• Comment

• Ik hoop er ooit nog eens 1 volledig zelf te kunnen samenstellen. Ooit.
                              IRIDIUM
                              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

• dat moet fijn zijn

verder dan een samenstelling overnemen van een ander zal ik niet komen...maar zo kun je natuurlijk wel aan een configuratie komen die dikker is dan gewenst...

alleszins, dat de nieuwe s denkt zoals een mens...vind ik bij onze serie ook toch terug, de auto doet alles om je in de letterlijke watten (zetels) te leggen

Comment

• Mercedes S-Klasse (2021) rijtest: absoluut briljant

Comment

• Zag vandaag een 350d, ik neem aan dat dat een particuliere aankoop moet zijn want aftrekbaarheid onbestaande

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Je twijfelt als benzlover geen seconde als je de snuit ziet afkomen, breder en onmiskenbaar benz

Comment

Zag vandaag een 350d, ik neem aan dat dat een particuliere aankoop moet zijn want aftrekbaarheid onbestaande

Aftrekbaarheid onbestaande? Dat zal 50% zijn. Maar, het VAA valt nog redelijk mee met een CO2 van 174/179gr. Als je een aftrekbare S wil, dan moet je wachten op de S580e, maar deze zal snel 25k duurder zijn, en veel meer verbruiken voor iemand die veel kilometers doet. Moest ik vandaag een S willen bestellen, als firmawagen, ik zou ook een S350d overwegen.
                                        Last edited by BMWMB; 04/02/2021, 12:23.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mercedes-Benz S-Klasse (2021) - WELLNESS OP WIELEN - REVIEW

Comment

Working...
                                          X