Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzie je goed wat ik bedoel kwa wissers
die rechtse gooit het water in het middenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenVorige week er een in het wild tegen gekomen, is echt wel knappe wagen
Persoonlijk vind ik de achterkant van het vorige model wel nog steeds knapper...
Voorkant is heel knap.
statige wagen zoals dat moet zijn vind ik.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
De S klasse blijft er toch met kop en schouders steken boven steken qua design en luxe, tegen zijn rechtstreekse concurrenten. Wat een toonbeeld van luxe zijn die karren toch...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
dat moet fijn zijn
verder dan een samenstelling overnemen van een ander zal ik niet komen...maar zo kun je natuurlijk wel aan een configuratie komen die dikker is dan gewenst...
alleszins, dat de nieuwe s denkt zoals een mens...vind ik bij onze serie ook toch terug, de auto doet alles om je in de letterlijke watten (zetels) te leggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenZag vandaag een 350d, ik neem aan dat dat een particuliere aankoop moet zijn want aftrekbaarheid onbestaande
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkLast edited by BMWMB; 04/02/2021, 12:23.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment