Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes S-Klasse (2021) | Wie gut ist der Top-Benz vernetzt?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Plat tegen de grond gaat hem goed af

Comment

• Ze houden dus mooi rekening met de 3-4-5-6-7e eigenaars, knap!
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• ...of prematuur airmatic prob , of de huur ervan niet betaald

Comment

• Mercedes S-Klasse Maybach - Uitstekende High-Tech Grote Sedan!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Recent gesproken met een eigenaar van een nieuwe s die hem kwam afgeven aan de garage voor issues. Veel minder geluidsisolatie dan de vorige s, het interieur die al tekenen van gebruik vertoont door mindere kwaliteit, voice control die amper woorden opneemt,... Al bij al Mercedes onwaardig maar langs de andere kant... First month models zijn al jaar en dag gekend als wagens met veel issues en dat is dan iemand die elke 2 jaar zijn wagen vervangt door een nieuwe van het zelfde model
              lets have some more member berries

Comment

• Ik zou dan ook het vorige model kiezen. Daar zijn volgens mij ook deals te doen.

En al drie terugroepacties op een nieuw model. Goed begin.
                4691005 MERCEDES-BENZ Er kan een te korte spoorstang zijn gemonteerd. Als gevolg kan deze losraken of buigen. 02-02-2021 Details terugroepactie
                0993103 MERCEDES-BENZ De bevestigingsbouten voor de olieaanvoerleiding als de olieafvoerleiding zijn mogelijk niet goed vastgemaakt. 04-08-2020 Details terugroepactie
                1892005 MERCEDES-BENZ De afsluitstoppen kunnen mogelijk bij hoge motoroliedruk het begeven. 29-06-2020 Details terugroepactie
                Last edited by David67; 05/03/2021, 13:33.

Comment

• Doe mijn toch deze maar, kinderziektes heb je altijd

Comment

• Ik zou geen eerstejaars kopen, maar toch ook niet het vorig model

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Tja, ik verkies de vorige boven deze. Veel teveel zwarte pianolak in het interieur. En vreemd dat de 400/450/500 alleen met 4matic te krijgen zijn.
                      Last edited by David67; 09/03/2021, 01:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Ik zou dan ook het vorige model kiezen. Daar zijn volgens mij ook deals te doen.

En al drie terugroepacties op een nieuw model. Goed begin.
                        4691005 MERCEDES-BENZ Er kan een te korte spoorstang zijn gemonteerd. Als gevolg kan deze losraken of buigen. 02-02-2021 Details terugroepactie
                        0993103 MERCEDES-BENZ De bevestigingsbouten voor de olieaanvoerleiding als de olieafvoerleiding zijn mogelijk niet goed vastgemaakt. 04-08-2020 Details terugroepactie
                        1892005 MERCEDES-BENZ De afsluitstoppen kunnen mogelijk bij hoge motoroliedruk het begeven. 29-06-2020 Details terugroepactie
                        Was het nieuwe model al beschikbaar op 29/06 ?
                        Of zou dit al produktie van de lanceringsmoeellen zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

Was het nieuwe model al beschikbaar op 29/06 ?
                          Of zou dit al produktie van de lanceringsmoeellen zijn ?
                          Idd! première was begin september zie ik ook nu.

Wat is de bron van deze info eigenlijk? Ik zet die er meestal bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd! première was begin september zie ik ook nu.

Wat is de bron van deze info eigenlijk? Ik zet die er meestal bij.

Comment

• Nice! Interessante link! Thx David

Ik veronderstel wel dat dit nog over het vorige model gaat?

Als ik bij mijn eigen A Klasse kijk bv heb ik zelf maar weet van 2 terugroepacties op die lijst maar die is dan ook nog eens ellenlang zie ik (11 items)

Ik vermoed dan ook dat ze de meeste van die dingen oplossen tijdens een onderhoud, maar dan zonder de klant in te lichten

Comment

• Van die spoorstangen is toch redelijk in het nieuws geweest. Foutje van de leverancier, maar het doet het imago geen deugd. Zeker niet als ge als reclameslogan "das beste oder nichts" gebruikt.

En de presentatie was idd in september, maar er moeten natuurlijk voordien auto's gebouwd worden om ze te presenteren. Dus . . . . . volgens mij is dat ook een terugroepactie van het nieuwe model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Van die spoorstangen is toch redelijk in het nieuws geweest. Foutje van de leverancier, maar het doet het imago geen deugd. Zeker niet als ge als reclameslogan "das beste oder nichts" gebruikt.

En de presentatie was idd in september, maar er moeten natuurlijk voordien auto's gebouwd worden om ze te presenteren. Dus . . . . . volgens mij is dat ook een terugroepactie van het nieuwe model.
                                  Hahaha "das beste oder nichts" Tot je als privé rijder bij een van hun Belgische stealers binnenstapt

Dat er terugroepacties voor de presentatie van een model zijn lijkt mij vrij logisch eigenlijk. Daar dienen die duizenden km testritten toch voor en allicht dat er dan al iets verkeerd zit hé

Comment

• 2021 Mercedes S Class Long - CITY Drive NEW S500 Review Interior Exterior

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hahaha "das beste oder nichts" Tot je als privé rijder bij een van hun Belgische stealers binnenstapt

Dat er terugroepacties voor de presentatie van een model zijn lijkt mij vrij logisch eigenlijk. Daar dienen die duizenden km testritten toch voor en allicht dat er dan al iets verkeerd zit hé
                                      Ze liegen toch niet? Als privé-rijder is het "nichts".

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                        Ze liegen toch niet? Als privé-rijder is het "nichts".
                                        Hahaha, idd! "Das Beste" is het al zeker niet, dus veel keuze heb je niet

Comment

• Bizarre technologie van de Mercedes S-klasse (2021)

Comment

Working...
                                          X