Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse (2020)
Collapse
X
-
Ze houden dus mooi rekening met de 3-4-5-6-7e eigenaars, knap!Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Recent gesproken met een eigenaar van een nieuwe s die hem kwam afgeven aan de garage voor issues. Veel minder geluidsisolatie dan de vorige s, het interieur die al tekenen van gebruik vertoont door mindere kwaliteit, voice control die amper woorden opneemt,... Al bij al Mercedes onwaardig maar langs de andere kant... First month models zijn al jaar en dag gekend als wagens met veel issues en dat is dan iemand die elke 2 jaar zijn wagen vervangt door een nieuwe van het zelfde modellets have some more member berries
Comment
-
Ik zou dan ook het vorige model kiezen. Daar zijn volgens mij ook deals te doen.
En al drie terugroepacties op een nieuw model. Goed begin.
4691005 MERCEDES-BENZ Er kan een te korte spoorstang zijn gemonteerd. Als gevolg kan deze losraken of buigen. 02-02-2021 Details terugroepactie 0993103 MERCEDES-BENZ De bevestigingsbouten voor de olieaanvoerleiding als de olieafvoerleiding zijn mogelijk niet goed vastgemaakt. 04-08-2020 Details terugroepactie 1892005 MERCEDES-BENZ De afsluitstoppen kunnen mogelijk bij hoge motoroliedruk het begeven. 29-06-2020 Details terugroepactie Last edited by David67; 05/03/2021, 13:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk zou dan ook het vorige model kiezen. Daar zijn volgens mij ook deals te doen.
En al drie terugroepacties op een nieuw model. Goed begin.
4691005 MERCEDES-BENZ Er kan een te korte spoorstang zijn gemonteerd. Als gevolg kan deze losraken of buigen. 02-02-2021 Details terugroepactie 0993103 MERCEDES-BENZ De bevestigingsbouten voor de olieaanvoerleiding als de olieafvoerleiding zijn mogelijk niet goed vastgemaakt. 04-08-2020 Details terugroepactie 1892005 MERCEDES-BENZ De afsluitstoppen kunnen mogelijk bij hoge motoroliedruk het begeven. 29-06-2020 Details terugroepactie
Of zou dit al produktie van de lanceringsmoeellen zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Was het nieuwe model al beschikbaar op 29/06 ?
Of zou dit al produktie van de lanceringsmoeellen zijn ?
Wat is de bron van deze info eigenlijk? Ik zet die er meestal bij.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idd! première was begin september zie ik ook nu.
Wat is de bron van deze info eigenlijk? Ik zet die er meestal bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Ik veronderstel wel dat dit nog over het vorige model gaat?
Als ik bij mijn eigen A Klasse kijk bv heb ik zelf maar weet van 2 terugroepacties op die lijst maar die is dan ook nog eens ellenlang zie ik (11 items)
Ik vermoed dan ook dat ze de meeste van die dingen oplossen tijdens een onderhoud, maar dan zonder de klant in te lichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Van die spoorstangen is toch redelijk in het nieuws geweest. Foutje van de leverancier, maar het doet het imago geen deugd. Zeker niet als ge als reclameslogan "das beste oder nichts" gebruikt.
En de presentatie was idd in september, maar er moeten natuurlijk voordien auto's gebouwd worden om ze te presenteren. Dus . . . . . volgens mij is dat ook een terugroepactie van het nieuwe model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVan die spoorstangen is toch redelijk in het nieuws geweest. Foutje van de leverancier, maar het doet het imago geen deugd. Zeker niet als ge als reclameslogan "das beste oder nichts" gebruikt.
En de presentatie was idd in september, maar er moeten natuurlijk voordien auto's gebouwd worden om ze te presenteren. Dus . . . . . volgens mij is dat ook een terugroepactie van het nieuwe model.
Dat er terugroepacties voor de presentatie van een model zijn lijkt mij vrij logisch eigenlijk. Daar dienen die duizenden km testritten toch voor en allicht dat er dan al iets verkeerd zit hé
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha "das beste oder nichts" Tot je als privé rijder bij een van hun Belgische stealers binnenstapt
Dat er terugroepacties voor de presentatie van een model zijn lijkt mij vrij logisch eigenlijk. Daar dienen die duizenden km testritten toch voor en allicht dat er dan al iets verkeerd zit hé
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenZe liegen toch niet? Als privé-rijder is het "nichts".
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment