eerder grijzer imo, maar ik kijk scheel op kleuren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse (2020)
Collapse
X
-
Dit is magnetietzwart op foto, ik vind voorlopig geen nieuwe S-klasse in deze kleur. Donkergrijs dus.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenal £6000 korting op een nief gelanceerd model, catalogusprijzen stellen nix meer voor
En ze zullen wel moeten want ze voelen de hete adem van elektrische wagens in hun nek. Die worden ook meestal enkel zakelijk aangekocht en kan men 100% fiscaal aftrekken. En dan hebben we het nog niet over biv en verkeersbelasting. Zo kan bijv. een duurdere elektrische op termijn een pak goedkoper zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Maar hoeveel % is dat van de catalogusprijs ?
En ze zullen wel moeten want ze voelen de hete adem van elektrische wagens in hun nek. Die worden ook meestal enkel zakelijk aangekocht en kan men 100% fiscaal aftrekken. En dan hebben we het nog niet over biv en verkeersbelasting. Zo kan bijv. een duurdere elektrische op termijn een pak goedkoper zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPfff, zo knap dit
Samenstelling van hierboven mogen ze hier direct komen zetten
Comment
-
...maar ik snap de bedenking over EV ook wel, na een paar meter met 1tje te hebben gereden...het volledig ontbreken van motorgeluid - trillingen - boiteverliezen geeft op een manier ook zoveel extra comfort dat idd een kleinere auto ook een even groot rust-gevoel kan geven als een grote verbrander
Comment
-
Buitenkant is idd prachtig maar het vorige model is vooral door het interieur niet overtroffen. Het interesseert mij vb geen zak dat ik mijn huis kan bedienen met het infotainment systeem van de auto. Veel nieuwe tech die amper mensen gaan benuttigen in de eerste 15 jaarlets have some more member berries
Comment
-
het is toch wel ferm dat ik met mijn 2006 s-klasse (ook al is dat een 2012, waar alles nog van werkt btw) zo weinig moet toegeven op een ander 2021 model hoor doa
en die 3d en dat massief hud gaan echt wel hun uitwerking hebben als je ermee rijdt
tegen het in 2030 normaal is dat je je huis bedient met de auto, is het echt wel fijn dat jouw auto dat al 10 jaar kan...al mag je mss wel abbo betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet is toch wel ferm dat ik met mijn 2006 s-klasse (ook al is dat een 2012, waar alles nog van werkt btw) zo weinig moet toegeven op een ander 2021 model hoor doa
en die 3d en dat massief hud gaan echt wel hun uitwerking hebben als je ermee rijdt
tegen het in 2030 normaal is dat je je huis bedient met de auto, is het echt wel fijn dat jouw auto dat al 10 jaar kan...al mag je mss wel abbo betalen
Pas op het is prachtig wat de nieuwe allemaal kan he... Voor mij is het gewoon niet voldoende om de vorige te overtreffen wat eigenlijk een zo goed als onmogelijke opgave was anyway.
Maar ja ik snap vb ook niet welke meerwaarde dat mbux systeem heeft tegenover de comand van 2010. Voor mij moet het muziek kunnen spelen vanop HD en usb, duidelijke navigatie en connecteren met mijn gsm zodat ik hands free kan bellen.
Al de rest gebruik ik bijna nooit. Online gaan? Doe ik wel met mijn gsm of laptop als ik niet aan het rijden ben, settings van drive modes aanpassen? Nah ik kies comfort of sport en da ist. Ok kleur van ambient light verander ik elke 4 maand ofzo eens.lets have some more member berries
Comment
-
niet veel, het autosturen in de file of op de autostrade zou makkelijk zijn...maar dat kan de w222 idd ook
maar ik zou wel een sucker voor die dash, ik ben er wel gek op die 3d en hud...ook al was de breeeeeeeeede van de vorige ook erg s zie ik ook erg de referentie naar deze
en, dan mocht een s in zijn klasse nog een kleine draaicirkel hebben (kleiner als een fwd volvo) je wil ni weten hoe fijn het is om toch korter te kunnen draaien en je in erg kleine plekken te kunnen murwen afmetingen van een auto zijn ondergeschikt aan wieluitslag (een oude g klasse is in feite een miniauto, maar een hell om kwijt te geraken, ik ging daar tegen mijn goesting mee bvb naar wijnegem shopping center al doe ik dat sowieso tegen mijn zin )...ik mijd nooit de stad met huidige, maar dat geeft toch extra mogelijkheden kwa plaats vinden en er makkelijk in te gerakenLast edited by bobo; 19/12/2020, 02:04.
Comment
Comment