edit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Sandero / Logan (2021)
Collapse
X
-
ziet er beter afgewerkt uit dan de vorige
nu nog eens voelen of dat effectief zo is
Comment
-
de beancounters zullen geoordeeld hebben dat hij niet genoeg verkocht werd en ze kunnen als de duster aanbieden duurder dus extra sollen in kas, lekker hip suv in de mode
het is een gok, alternatief is er toch niet voor die budget-koper, een tipo break is duurder als duster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende beancounters zullen geoordeeld hebben dat hij niet genoeg verkocht werd
In alle geval meer dan de 4-deurs sedan (wat niet wil zeggen dat ze deze ook moeten schrappen, voor alle duidelijkheid!)
Comment
-
Duitse prijzen van de Sandero (Stepway), toch wel vergelijkbaar met de onze. Hier kunnen nog wat merken een puntje aan zuigen
Basis: 8.490 Euro
Stepway: 11.390 Euro
Bron: https://de.motor1.com/news/446165/da...0-vorstellung/
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenAls men die prijs ziet, gaat men zich toch afvragen of een wat zachtere plasticsoort zoveel duizenden euro's méér waard is, want echt kaal en mottig of hopeloos gedateerd kan je dit toch niet noemen?
Dit gaat volgens mij verkopen als zoete broodjes, net als de Duster, en terecht!
Ik heb mijn Poolse schoonbroer ook overtuigd om een Duster te kopen en hij is supercontent. De Duster is trouwens de best verkochte wagen in Polen momenteel.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment